Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai IONIQ

Podsumowanie 35 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Hybrydowe Hyundai IONIQ
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
28,70 zł
29
Silniki Hybrydowe Plug-in Hyundai IONIQ
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
3,4
20,22 zł
3
Silniki Elektryczne Hyundai IONIQ
Silnik
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (35)

3,7
Hyundai IONIQ
Plug-in 1.6 GDi 141KM 104kW
4,0
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
5,3
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
4,7
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Samochód użytkuję dopiero 1 tyś kilometrów z czego 700 to miasto a 300 trasa ( 200 droga ekspresowa 100 zwykła ) Trasa w 85% na tempomacie. Miasto przy normalnej jeździe bez szaleństw i korkowania ruchu 4,70 . Trasa jak wspomniałem z tempomatem 4,0. Czeka mnie jeszcze autostrada to dopiszę.
4,8
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Witam. Bardzo proszę nie zbaczać na poprzednie komentarze użytkowników (przeczytałem wszystkie). Jestem zainteresowany zakupem i wypożyczyłem w/w samochód. Moje wnioski są jednoznaczne: samochód może być bardzo ekonomiczny w mieście i na trasie. Przede wszystkim przed wydaniem opinii proszę o lekcję jazdy hybrydą, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. Otóż, z salonu do domu o godzinie 12 w południe dystans ok 35km w zatłoczonym mieście 4,4 l/100 km. W większości jechałem na napędzie elektrycznym. Faktem jest, iż kierowca musi wcześniej reagować (tzn puszczać gaz lub hamować), powrót trasą ok 5km (okrężna droga) prędkość maks. na autostradzie 140km/h. Spalanie wzrosło do 5,5 przy teście w trybie sport, przy utrzymywaniu tej prędkości na tempomacie spadło do 5,3l/100km. Samochodem zrobiłem w sumie ok 4000 km, przebieg auta 45000. Jeśli twierdzisz, że kupisz hybrydę i oszczędzisz na paliwie to jesteś w błędzie. Ale użytkownicy wypowiadający się w większości nie potrafią hybrydami jeździć. Polecam przejechać się osobiście. Rozpędzanie samochodu w granicach eko nie należy do przyjemnych. Ale w mieście inaczej się nie da. Jeśli dla kogoś to mało to może musi spróbować swoich sił na torze... Nie ma potrzeby szybciej przyspieszać w mieście. Dla mnie auto super. Uważam, że jestem w stanie w mieście zejść poniżej 3l/100km.
4,8
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Witam. Bardzo proszę nie zbaczać na poprzednie komentarze użytkowników (przeczytałem wszystkie). Jestem zainteresowany zakupem i wypożyczyłem w/w samochód. Moje wnioski są jednoznaczne: samochód może być bardzo ekonomiczny w mieście i na trasie. Przede wszystkim przed wydaniem opinii proszę o lekcję jazdy hybrydą, aby nie wprowadzać nikogo w błąd. Otóż, z salonu do domu o godzinie 12 w południe dystans ok 35km w zatłoczonym mieście 4,4 l/100 km. W większości jechałem na napędzie elektrycznym. Faktem jest, iż kierowca musi wcześniej reagować (tzn puszczać gaz lub hamować), powrót trasą ok 5km (okrężna droga) prędkość maks. na autostradzie 140km/h. Spalanie wzrosło do 5,5 przy teście w trybie sport, przy utrzymywaniu tej prędkości na tempomacie spadło do 5,3l/100km. Samochodem zrobiłem w sumie ok 4000 km, przebieg auta 45000. Jeśli twierdzisz, że kupisz hybrydę i oszczędzisz na paliwie to jesteś w błędzie. Ale użytkownicy wypowiadający się w większości nie potrafią hybrydami jeździć. Polecam przejechać się osobiście. Rozpędzanie samochodu w granicach eko nie należy do przyjemnych. Ale w mieście inaczej się nie da. Jeśli dla kogoś to mało to może musi spróbować swoich sił na torze... Nie ma potrzeby szybciej przyspieszać w mieście. Dla mnie auto super. Uważam, że jestem w stanie w mieście zejść poniżej 3l/100km.
Dziennik kosztów dla Hyundai IONIQ
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Wszyscy co mowia o spalaniu ponizej 5 to bajki pisza.
203
Hyundai IONIQ
Electric Synchroniczny z magnesami stałymi 120KM 88kW
5,1
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
4,0
Hyundai IONIQ
Hatchback 1.6 GDi 141KM 104kW
Samochód ma przejechane na obecną chwilę około 11000 km Jeżdżę normalnie z racji tego iż Jestem taksówkarzem nie jeżdżę eco drivingiem jestem młodym kierowca nie wiem z kąd biorą się wartości spalania i innych użytkowników Jedna zasada trzeba się w miarę szybko rozpędzić do żądanej prędkości a później utrzymywać się i zdecydowanie z większym wyprzedzeniem zdejmować nogę z gazu
Hyundai IONIQ