Raport przygotowany na podstawie podróży służbowej wykonywanej przy użyciu wypożyczonego auta, odbytej w połowie stycznia 2014 roku, na trasie Lublin - Kielce (Centrum) - Kraków (Kurdwanów) - Tarnowskie Góry - Brzeg - Wrocław (Centrum) - Tarnowskie Góry - Kraków (Kurdwanów) - Kielce (Centrum) - Lublin. Razem wyszło łącznie 1210 km. Auto odebrane z wypożyczalni z pełnym bakiem i oddane również z pełnym bakiem. W międzyczasie tankowałem dwa razy, za każdym razem do pełna. Łącznie zatankowałem 82,03 l zwykłego ON na stacjach Orlen. Matematycznie wychodzi zatem 6,78 l/100 km. Przechodząc do stylu jazdy. Na A4 (czyli prawie połowa całości trasy) bardzo dynamicznie (mocne przyspieszanie z częstym redukowaniem). Wielokrotnie osiągałem maksymalną prędkość (190 km/h). Poza A4, ok. 150 km dość dynamicznie, ale bez przesady (prędkości maksymalne nie więcej niż 120-130 km, dość mocne przyspieszanie z częstym redukowaniem). Na pozostałych odcinkach dużo spokojniej, z hamowaniem silnikiem, unikając jazdy na zderzaku auta poprzedzającego, maksymalnie często na 5. i 6. biegu, ze spokojnym przyspieszaniem. W trakcie jazdy oszczędniejszej komputer pokazywał ok. 5l. Trudno jednak mi przyjąć to za pewnik, gdyż na większej odległości, po tankowaniach, nie sprawdzałem. Auto generalnie przyjemne, jeździ się wygodnie bardzo przyjazny układ funkcjonalności wewnątrz i świetna kierownica wielofunkcyjna. Silnik może być, ale ja osobiście wolałbym nieco mocniejszy. Gdy, momentami, jechało nas w sumie 5 osób z nienajwiększymi bagażami, to, przy próbie mocniejszego przyspieszenia, czuć było, że trochę tych koni brakuje. Na skali od 0 do 5, jeżeli chodzi o dynamikę, przyznałbym 3-. Komfort i wygodę oceniłbym na 4-.