Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 III Wagon Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 DPI 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,2
Deklaracja producenta
6,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.3

Lista raportów zużycia paliwa (19)

6,3
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
6,3
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
5,3
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
6,5
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Średnie spalanie liczonej z 3 000 km, cykl mieszany, prędkości w pełnym zakresie 7,3l/100km
6,1
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Po mieście zimą 6,4-6,7 zeszło, dziś zrobiłem 100km autostradą, tempomat na 120km, spalanie 5,2/100 powrót droga krajowa 92 i spalanie 5,3/100. Tym autem 120-130/h jest w sam raz, 140/h max bo potem już głośno.
6,6
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Przejechane 1000 km: Autostrada tempomat 130 km/h i przy wyprzedzaniu do 145 splanie za 400 km na autostradzie 7.4 Trasa 90-100 km/h jaza na tempomacie be szarżowania -5,9 litra trasa 230 km. W Warszawie z systemem start stop, przejechane 450 km spalanie 6.9 litra na 100 km.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 III Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
6,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Przejechane 1000 km: Autostrada tempomat 130 km/h i przy wyprzedzaniu do 145 splanie za 400 km na autostradzie 7.4 Trasa 90-100 km/h jaza na tempomacie be szarżowania -5,9 litra trasa 230 km. W Warszawie z systemem start stop, przejechane 450 km spalanie 6.9 litra na 100 km.
6,2
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
6,4
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Jak ktoś nie ma bardzo ciężkiej nogi i wchodzi na 6 bieg przy prędkościach ok 80km/h to spalanie na poziomie 5,9-6,5l - jest ok. Przy prędkościach autostradowych na tempomacie nie ma dramatu ok. 7l. Średnio biorąc po paru tysiącach km wychodzi 6,5l. Czyli tylko o 0,5l więcej niż brał diesel 1,6 w poprzedniej generacji, a jazda na benzynie jest lepsza niż na ropie. Komfort jazdy się liczy :) Jak kogoś stać na auto, to stać go i na paliwo :)
Hyundai i30 III Wagon Facelifting