Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II Wagon Facelifting

Podsumowanie 24 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II Wagon Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
41,05 zł
3
7,3
43,55 zł
6
Silniki Diesla Hyundai i30 II Wagon Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,9
29,27 zł
2
5,9
35,49 zł
10
6,1
37,01 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (24)

5,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Moje spalanie w jeździe głównie pozamiejskiej 5.25l/100km na autostradzie przy ciągłej jeździe 180km/h spalanie 8,5l/100km. Wyniki po dokładnym przeliczeniu zużycia paliwa.
7,0
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
6,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
7,3
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 GDI 135KM 99kW
5,7
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai z automatyczną skrzynią biegów spalanie przy spokojnej jeździe 5.5 minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5 jazda w mieście w granicach 6.5
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II Wagon Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,5
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 136KM 100kW
Auto z tym silnikiem bardzo oszczędne. Średnio w mieście (jeżdżę dość szybko, ale bez zrywów) - maks. 6.5, w lecie 6.0. Mój rekord to 4.8 - jazda około 90-100 km/h, sam, bez bagażu. Na autostradzie, podróż na narty z boksem dachowym, 4 osobami i pełnym bagażnikiem, 120 km/h - 6,5 l ! Aż niedowierzałem. Co więcej, jazda w Alpach w zimie po stromych górach, 4 osoby, boks (dojazdy do wyciągów) - jedynie 7.6 l.
6,3
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
7,1
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.4 MPI 100KM 74kW
Średnio jak na benzyne
Hyundai i30 II Wagon Facelifting