Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II Wagon Facelifting

on - zużycie paliwa dla silnika 1.6 CRDi 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,9
Deklaracja producenta
4,2
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,5
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.0

Lista raportów zużycia paliwa (10)

7,6
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
W mieście to pali jak smok
6,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Przy jeździe autostrada głównie 120-130 km/h spalanie pokazywało 5.5 l/100 . Przy jeździe 150-160km/h pokazywało ponad 7
5,9
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
5,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
5,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Moje spalanie w jeździe głównie pozamiejskiej 5.25l/100km na autostradzie przy ciągłej jeździe 180km/h spalanie 8,5l/100km. Wyniki po dokładnym przeliczeniu zużycia paliwa.
5,5
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Moje spalanie w jeździe głównie pozamiejskiej 5.25l/100km na autostradzie przy ciągłej jeździe 180km/h spalanie 8,5l/100km. Wyniki po dokładnym przeliczeniu zużycia paliwa.

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,0
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
5,7
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Hyundai z automatyczną skrzynią biegów spalanie przy spokojnej jeździe 5.5 minimalne spalanie jakie udało mi się uzyskać to 5 jazda w mieście w granicach 6.5
4,8
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Cicha praca silnika. Przyjemny w prowadzeniu , bardzo komfortowy(w tej klasie) samochodzik. Zawieszenie bardzo pozytywnie zaskakuje komfortowym wybieraniem nierówności. Żadnych stuków, szarpnięć. Wspomaganie , już w trybie "normal" pracuje niesamowicie lekko. Autko ma przejechane 70000 . . "Olewamy" co nam kładą do głowy w ASO i zmieniamy olej filtry oleju i powitrza co 10 000 ( korkiem spustowym w misce olejowej :-) ) . Żadnych problemów DPF ,czy EGR. Wykonanie wnętrza w tej klasie i na tle konkurencji oceniam na bardzo dobre. W porównaniu do poprzednich modeli czy to Kia czy Hyundaia , nie wydobywają się żadne świtsty , trzeszczenia lub irytujące drgania spinek montażowych tapicerki. Silnik stwarza subiektywne wrażenie mało dynamicznego przy wspomnianej bardzo komfortowej pracy zawieszenia, dlatego warto zwracać uwagę na prędkościomierz.
Hyundai i30 II Wagon Facelifting