Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II Hatchback 5d

Podsumowanie 97 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,20 zł
31
7,2
43,01 zł
19
7,3
43,96 zł
11
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
22,87 zł
4
10,3
32,05 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i30 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,67 zł
15
5,9
36,18 zł
13
6,4
39,19 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (97)

6,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Auto nowe, może jeszcze się ułoży. Na 98 zdecydowanie niższe spalanie.
7,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
W mieście pali 8l/100km, przy dość dynamicznej jeździe. Przy odrobinie oszczędnej jeździe myślę że do 7,2-7,5l można zejść, dane oczywiście z komputera. Na trasie przy dość częstym wyprzedzaniu 6,5l/100km, przy spokojnej jeździe 90-120km/h pali ok 6l. Czy to mało czy dużo? Ciężko stwierdzić. Fajnie się jeździ, plastiki troszke lepszej jakości niż w hyundaiach produkowanych wcześniej. Do wyprzedzania trzeba kręcić do min 4500obr/min. Pozdrawiam
6,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
wpisałem dane na podstawie spalania mierzonego paliwem tankowanym. Wskazania "komputera" są zaniżone o 0,5-0,6 l/100km. Minimalne spalanie 5,69 l/100km zanotowałem na trasie 2x110 km (tam i z powrotem), w samochodzie 3 osoby, ciut bagażu, trasa S7 okolice Radomia-Bodzentyn, pierwsza trasa nowego samochodu. W trasie dłuższej notowałem wyniki na poziomie 6,2-6,3 l/100km - z tym że na autostradzie prędkość 120-130km/godz, ekspresowe - 100 km/godz, jazda spokojna, ale bez unikania wyprzedzania. W terenie zabudowanym ok. 60 km/godz wg licznika, który jak wiadomo nieco zawyża wskazania prędkości (u mnie o 5km/godz), przy tej prędkości spokojnie jadę na 5 biegu, "szóstkę" można wrzucić przy ok. 68 km/godz. Prowadzę arkusz excela spalania wg tankowań (ta sama stacja, ten sam dystrybutor). Średnia spalania z 4476km wynosi 6,525 l/100km. Silnik 100KM jest niezły, pracuje cicho, nawet przy 180km/godz. Poziom hałasu w zasadzie nie wzrasta od prędkości 130km/godz. W trasie silnik jest trochę za słaby, ale jest w miarę elastyczny, jednak sprawne wyprzedzanie raczej tylko na 3 lub 4 biegu: > 4 tys obr/min. Rzeczywiste przyspieszenie 0-100km/godz jest lepsze niż podaje fabryka - wynosi ok. 12 sek.
6,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Nie jest źle. Przy spokojnej jeździe w trasie (maks. do 120, średnio 100-110, w terenie zabudowanym 60-70) da się zmieścić w 6l/100km.
6,1
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Jak na mały silnik przystało, jest względnie ekonomiczny. Po pokonaniu 1000km spalanie jest zadawalające jak na etap docierania. Przy jeżdzie miejskiej około 7,4-7,7l/100km, na trasie blisko 5l/100km. Jadąc autostradą ze stałą prędkością 110km/h spalanie w/g komputera 5,4l/100km !!! I to z załączoną klimą.
5,3
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
jest ok

Usterki Hyundai i30 II

Liczba wpisów: 11

Hyundai i30 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
5,1
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
6,4
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
ceny napraw? nie dotyczy :-) przegladow serwisowych jeszcze nie mialem, wszak auto mam od ledwo ponad 500km :) zuzycie paliwa tez ciezko mi powiedziec, ale w trasie z moja ciezka noga, troche przez miasta troche przez teren niezabudowany z srednio-duza iloscia samochodow i sporym wyprzedzaniem spalil mi zaledwie 7 litrow.. ja nie narzekam.
5,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 CRDi 110KM 81kW
Wszystko zależy od tego jak jeździmy. Początkowo czytałem wiele opini na temat spalania i wszyscy zgodnie przyznawali, że dane podawane przez producenta to bójda. Zdecydowałem się na to auto mimo to, zakładając że może palić nawet o 1,5l więcej niż dane producenta. Miło się zaskoczyłem, gdyż nawet zimą, w Warszawie na odcinku ok. 30km, udało mi się osiągnąć wynik 5.2l/100km (dane z komputera), przy temperaturze na plusie rekord na tym samym odcinku w Warszawie wyniósł 4,7l/100km. Podkreślić jednak trzeba, że jazda była bardzo ekonomiczna (lecz z uwzględnieniem delikatnych najgorszych korków). Biorąc to pod uwagę, nie mogę się doczekać analizy w lecie na innych oponach, gdzie to spalanie powinno być jeszcze niższe. Przy mniej oszczędnej jeździe i w większych Warszawskich korkach, przy temperaturze - 10C, było to ok. 7l/100km. Kto nie musi gazować i zależy mu na niskim zużyciu - jest to jak najbardziej wykonalne!
Hyundai i30 II Hatchback 5d