Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 II Hatchback 5d

Podsumowanie 97 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
40,20 zł
31
7,2
43,01 zł
19
7,3
43,96 zł
11
Silniki Benzynowe Hyundai i30 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
22,87 zł
4
10,3
32,05 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i30 II Hatchback 5d
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,7
28,67 zł
15
5,9
36,18 zł
13
6,4
39,19 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (97)

6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
8,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Jak ktoś ma ciężką nogę to sporo spali - ok 10l/100km, przy oszczędnej jeździe na trasie utrzymując obroty do 3 tyś/min max 120km/h na 6 biegu ok 6-7l/100km
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
6,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Serwis na akceptowalnym poziomie, nawet stwierdzę że serwis jeden z tańszych w porównaniu do konkurencji, w tym nawet w KIA czyli ten sam Koncern
6,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 II Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
5,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,2
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Mimo zastosowania 6 biegowej skrzyni auto moim zdaniem za dużo pali. Średnio ok. 7.2 l/100km. Reszta w normie. Obecnie po 35 tkm, prawdopodobnie w wyniku zmian, które opisałem wyżej - średnie spalanie spadło do ok. 6,5l. Oczywiście silnik nie "bierze" oleju.
7,0
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Na razie przebieg 2500 i 4 tankowania z możliwością obliczenia spalania. W mieście pali ok 8l/100 minimalne spalanie na trasie 50% autostrady/50% drogi dwupasmowe spalania 6,2l. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak będzie później.
7,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
6,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 CRDi 90KM 66kW
Spalanie przy jeździe autostradowej na granicy osiągów - 8 l/100 km! Zdecydowanie największy zasięg i najmniejsze koszty spalani z całej floty.
Hyundai i30 II Hatchback 5d