Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 I

Podsumowanie 664 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
43,68 zł
21
7,1
42,64 zł
180
7,4
44,21 zł
15
7,3
44,04 zł
76
7,5
44,79 zł
69
7,3
43,85 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,34 zł
8
8,3
25,94 zł
5
8,1
25,20 zł
2
9,6
29,99 zł
5
9,5
29,55 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i30 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
32,43 zł
121
5,6
33,90 zł
73
5,8
34,99 zł
75
6,5
39,30 zł
8
Silniki Diesla Hyundai i30 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,7
20,84 zł
1
9,9
30,80 zł
1

Zużycie paliwa Hyundai i30 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (664)

4,8
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Przecietne koszty części i serwisu. Koszty paliwa - rewelacja, jak na wielkość wnętrza.
6,8
Hyundai i30 I
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Minimalne spalanie przy prędkości 80 km/h wyniosło na odcinku testowym 300 km 4,8 litra na 100 km. Spalanie przy prędkości maksymalnej 190km/h na autostradzie bez ograniczenia prędkości wyniosło 17 litrów na 100 km. Spalanie zależy od obrotów, przy 2000 obr/min spalanie wynosi mniej niż 5 litrów benzyny = 70 km/h.
5,6
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Większość opinii o spalaniu przytoczonych przez innych podzielam. Przejechalem w dwa lata 50000 i30cw i wychodzi mi tak : Na codzien - troche korkow , dojazd praca 10 km i powrot 10 km + po miescie czasem czyli cykl miejski (ale duzy ruch i sporo korkow) od 6,4 do 7,4 - maksymalnie 8,5 (w zime korki plus jak sie dalo jechac but w podlodze) . Trasa - Polska-Chorwacja - Wlochy-Chorwacja Polska -- 4,7 litra - predkosci 100-140 kmh W trasie 4,5-5,00 zaden problem. Minimalne - Wladyslawowo-Warszawa - 85-100 kmh wykorzystywanie gorek, hamowanie maksymalnie dlugo silnikiem - 3,7 potwierdzone na dystrybutorze .. Ogolnie za cene slabej dynamiki mamy na prawde realne niskie spalanie . Jedna z zalen i30 .
7,0
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
nie wiem skąd ludzie biorą zużycie paliwa 10-13 l , według mnie trzeba by jechać z kompletem pasażerów powyżej 140km/h lub na 1 przez wiele km w korku
4,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Ekonomiczność to drugie imię tego samochodu. Spalanie średnie w cyklu mieszanym to 4,4l ON. Jeżdząc stosuje się do zasad ecodrivingu- czyli dynamiczne przyśpieszanie, hamowanie biegami, optymalna prędkość obrotowa silnika , o której wcześniej wspominałem. Warto wspomnieć ,że czynnikiem sprzyjającym oszczędnej jeździe jest to ,że samochód się bardzo długo toczy po zdjęciu nogi z pedału gazu- z prędkości 90km/h na 6 powoli redukując biegi przejedziemy za darmo oszczędzając przy tym jeszcze hamulce ponad 1km. W trasie samochód spala jeszcze mniej , załadowany przy prędkości do 120km/h to około 4,2. Teoretycznie przy 90km/h stałej komputer wskazuje na spalanie w granicach 2,5-3,5l
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 128KM 94kW
6,1
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
5,4
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 115KM 85kW
Autostrada równo 140 - ok 5.4-5.8 zależenie od warunków pogodowych ( zwykle ok 5.6) Trasa zgodnie z przepisami - poniżej 5L/100 Trasa jadąc za tirem przy zachowaniu normalnego odstępu -4,3 W mieście ciężko powiedzieć, na pewno spala więcej na zimnym silniku ale nie jest to żadne odkrycie.
5,0
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Na razie żadnych kosztów. Ale czeka mnie zakup kompletu opon letnich 16". Poza tym używam olej CASTROL który do tanich nie należy i planuje robic czesciej wymiane oleju niz te 20 tys km.
7,0
Hyundai i30 I
CW 2.0 143KM 105kW
Raport opieram po przejechaniu ok. 3000 kilometrów głównie w małym miasteczku i na bardzo krótkich odcinkach jazdy ale za to bardzo częstych - średnio kilkanaście odcinków dziennie po 2 - 3 kilometry. Nie wyjeżdzając w dłuższe trasy komputerowy pomiar wskazuje 8 litrów /100, na trasie przy prędkości "emeryckiej" 80-90 km/h udało się uzyskać 5,5 do 6 litrów na setkę - jechałem tak przez 80 kilometrów ale to nie jest to mając taki silnik - nie cieszy taki styl jazdy, natomiast po dociśnięciu do 140 a nawet 170 km/h wskoczyło na 9 litrów i ani drgnie. Raport opieram na jeździe zimą, a więc włączone ogrzewanie i czasami dogrzewanie na postojach oraz podgrzewanie fotelików, dodatkowo głównym użytkownikiem jest żona więc to też ma jakiś wpływ na spalanie bo tzw. ecodriving jest mojej małżonce całkiem obcy. Ogólnie jestem zadowolony z autka a i spalanie mojej 2-litrówki jest do przyjęcia.
Hyundai i30 I