Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 I Hatchback Facelifting

Podsumowanie 34 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,47 zł
15
8,8
52,73 zł
2
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,53 zł
4
Silniki Diesla Hyundai i30 I Hatchback Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,5
33,64 zł
11
6,4
38,71 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (34)

6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo oszczędne auto, pytanie tylko czy warto zainstalować LPG. W mieście mi wychodzi (tylko Warszawa) ok 7.1 l/100km, średnio pół na pół 6.6 l/100km, najmniej jeszcze nie mierzyłem w samej trasie, ale pewnie to zrobię przy najbliższej okazji.
6,6
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Małe spalanie i serwis ograniczający się tylko do wymiany filtrów i oleju.
4,6
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
5,0
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Autko bardzo ekonomiczne. Przy tankowaniach do pełna i mojej spokojnej jeździe niemal zawsze mogę być pewien przejechania ok 1000km na baku. Na trasie staram się utrzymywać prędkość 100-120 km/h. Przy włączonej klimatyzacji spalanie wzrasta o ok 0,5 l/100km.
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać... Do prędkości 70kmh nie słychać praktycznie nic. Spalanie głównie po mieście przy spokojnej jeździe 6,5l. W trasie przy prędkości 80-90 można zejść do 5,5l. Przy prędkościach autostradowych 9,0l. Tylna półka bagażnika hałasuje strasznie na dziurach, poza tym wszystko dobrze spasowane. Zawieszenie bardzo sportowe przez co nie polecam w ogóle na polskie drogi, czuć nawet lekkie wybrzuszenie na drodze, natomiast na autostradzie czy innych niepodziurawionych drogach trzyma się jak na kleju drogi.
8,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Z racji krótkich przełożeń skrzyni biegów samochód jest dość dynamiczny przy niskich prędkościach oraz stosunkowo oszczęny w mieście. Obrzeża Warszawy i jazda obwodnicą do prędkości 120 kph skutkuje spalaniem w granicach 7,5-8,0 przy dość dynamicznej jeździe. Bardzo dużo pali za to w trasie, przy średniej prędkości powyżej 160 kph na odcinku 350 km spalanie wyszło prawie 11 litrów na 100 km. - nie udało się dojechać z Warszawy nad morze na jednym zbiorniku... Ogólnie przyjemne spalanie pod warunkiem delikatnego traktowania i nie przekraczania prędkości 120 kph.
7,3
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 115KM 85kW
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Zawsze mogłoby być taniej.
4,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Ekonomiczność to drugie imię tego samochodu. Spalanie średnie w cyklu mieszanym to 4,4l ON. Jeżdząc stosuje się do zasad ecodrivingu- czyli dynamiczne przyśpieszanie, hamowanie biegami, optymalna prędkość obrotowa silnika , o której wcześniej wspominałem. Warto wspomnieć ,że czynnikiem sprzyjającym oszczędnej jeździe jest to ,że samochód się bardzo długo toczy po zdjęciu nogi z pedału gazu- z prędkości 90km/h na 6 powoli redukując biegi przejedziemy za darmo oszczędzając przy tym jeszcze hamulce ponad 1km. W trasie samochód spala jeszcze mniej , załadowany przy prędkości do 120km/h to około 4,2. Teoretycznie przy 90km/h stałej komputer wskazuje na spalanie w granicach 2,5-3,5l
5,4
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 115KM 85kW
Autostrada równo 140 - ok 5.4-5.8 zależenie od warunków pogodowych ( zwykle ok 5.6) Trasa zgodnie z przepisami - poniżej 5L/100 Trasa jadąc za tirem przy zachowaniu normalnego odstępu -4,3 W mieście ciężko powiedzieć, na pewno spala więcej na zimnym silniku ale nie jest to żadne odkrycie.
Hyundai i30 I Hatchback Facelifting