Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 I CW Facelifting

Podsumowanie 36 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I CW Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
46,45 zł
6
7,0
41,84 zł
6
Silniki Benzynowe Hyundai i30 I CW Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,35 zł
4
Silniki Diesla Hyundai i30 I CW Facelifting
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,4
33,23 zł
15
5,5
33,76 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (36)

5,6
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
5,9
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
komplet przednich wycieraczek za 290zł to moim zdaniem gruba przesada!!!!!
5,9
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
bardzo dobrze. Miasto 6,0-7,5 litrow , trasa 5,0 - 5,5 spokojnie, szybciej 5,5-6,5 .. jest dobrze.
5,7
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 115KM 85kW
Spalanie bardzo podobne do tego jakie obserwowałem w Pasacie TDI 90KM, ale dynamika o wiele lepsza. Dane spalania dla jazdy z włączoną klimatyzacją w trybie auto. Przewaga jazdy miejskiej, ok. 65%.
5,7
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Jak na samochód o tych gabarytach jest rewelacyjnie. Średnie spalanie w trasie i mieście na poziomie 5.4 l. Przegląd na gwarancji to wydatek rzędu 700-800 zł.
7,5
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Jak na 1.4 to sporo - szczególnie w mieście.

Usterki Hyundai i30 I

Liczba wpisów: 73

Hyundai i30 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,8
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
nie mam lekkiej nogi więc średni wychodzi mi ok. 7,2l.
8,7
Liczba komentarzy: 1
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Zdecydowanie porażka na całej lini. Ultra spokojna i w 100% przepisowa jazda autostradowa po Skandynawii (wysokie mandaty!) czyli 110-120 w Szwecji oraz 90-100 w Norwegii, z wyłączoną klimatyzacją dała efekt w postaci średniego spalania 7.5l! Przy tak płynnej i spokojnej jeździe podobne wartości uzyskują silniki 2.5l 6 cylindrowe, a nie małe 1.4. W mieście też nie jest kolorowo, ale już trochę lepiej. Silnik jest nieprawdopodobnie słaby na niskich obrotach (do 4000rpm), podjazdy pod górki czy wzniesienia to katastrofa, trzeba redukować nawet dwa biegi w dół. Zdecydowanie nie polecam tego silnika, lepiej dołożyć do diesla.
6,8
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
jak na tak dużą moc przy 150-160 km/h z klimatyzacja i pełnym obciażeniem 7,5 l na sto to bardzo mało
6,6
Hyundai i30 I
CW Facelifting 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I CW Facelifting