Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i20 II

Podsumowanie 74 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i20 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,8
40,68 zł
7
6,6
39,65 zł
1
5,7
34,44 zł
3
5,5
33,04 zł
1
6,2
36,96 zł
23
7,2
43,45 zł
3
5,9
35,52 zł
8
5,9
35,20 zł
10
5,6
33,64 zł
1
5,4
32,64 zł
3
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Hyundai i20 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
19,21 zł
4
6,2
19,29 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i20 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,0
30,30 zł
5
4,7
28,06 zł
4

Zużycie paliwa Hyundai i20 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (74)

5,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.2 84KM 62kW
Auto na kołach 15 cali i oponie Michelin Cross Climate, paliwo Shell V-Power: Miasto (GOP) 5,2-5,8l/100km zależnie od warunków i dynamiki (najmniej wiosną, najwięcej przy korkach z klimą), trasa do 120km/h 5,5-5,8l/100km, autostrada do 140km/h - 6,3l/100km, jazda landówką poniżej 5l/100km. Najlepszy samochód jaki miałem.
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
5,2
Hyundai i20 II
Active 1.4 100KM 74kW
5,2
Hyundai i20 II
Active 1.4 100KM 74kW
5,5
Hyundai i20 II
Active Facelifting KAPPA 1.4 MPI 100KM 74kW
5,5
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 75KM 55kW
500km jazda mieszana wynik 5,4l
3,9
Hyundai i20 II
Hatchback 5d 1.1 CRDi 75KM 55kW
7,9
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting KAPPA 1.2 MPI 84KM 62kW
5,7
Hyundai i20 II
Active 1.4 100KM 74kW
7,3
Hyundai i20 II
Hatchback 5d Facelifting 1.0 T-GDi 100KM 74kW
Obiecanki cacanki. W marciu 2020 mogłem zejść do średniej 6,2 w pustym mieście, ok Covid, ale jeżeli przy spokojniej jeździe z klimą wciąga 8 litrów, lub 7,5 jak zresetuję licznik po 1km, to coś jest nie tak. Srednia z tankowania waha się 7,6-8,3, a komputer zaniża o 0.3..0.4, ale dużo mniej zaniżał wiosną 2020. Przeglądy tip-top, filtr powietrza sam wymieniłem po niecałym roku. Docierałem wg instrukcji. Podejrzewam, ze komputer nie mierzy przepływu benzyny tylko liczy ilość wtrysków i układ wtryskiwacza się rozkalibrował, bo jak wytłumaczyć średnią ze spalania 8 litrów mieście klimą? W maju z cięższą nogą było 6.1..6.8 z tankowania i to byłoby ok. Stary, cieżki mercedes 1.6 benzyna z kompresorem, z 4 biegowym klasycznym automatem, wygodami, klimą automatyczną włączoną i szarżą na obwodnicy + trochę korku w mieście i postój na oczekiwanie na myjni - wyszło 9.6. Tucson GDI 1.6 130KM pali wg komputera średnia długookresowa 8.6/100. Jestem bardzo rozczarowany, bo miało być oszczędnie a jest lipa. Downsizing to bzdura i oszustwo, skoro 1.5 TSI VW benzyna może zejść na trasie do 3.5/100. Do tego strasznie twarde zawieszenie, głośny w środku, za to hamulce żyleta. Do miasta na krótkie trasy ok, ale wtedy pali jeszcze więcej. Samochód z potencjałem (wnętrze), ale widać pozycjonowanie produktu. Było brać na wynajem na rok albo Ibizę czy Aronę lub opluwaną Fabię. Jestem bardzo rozczarowany, no chyba, że to awaria, ale komputer nic nie pokazuje.
Hyundai i20 II