Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i20 I

Podsumowanie 139 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i20 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
37,85 zł
71
6,7
40,96 zł
7
6,0
37,18 zł
14
6,2
38,15 zł
18
Silniki Benzynowe Hyundai i20 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,9
22,12 zł
4
7,3
23,64 zł
9
7,5
24,22 zł
1
Silniki Diesla Hyundai i20 I
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,2
32,67 zł
8
4,4
27,60 zł
2
5,1
32,36 zł
3
6,2
39,34 zł
1
4,7
29,82 zł
1

Zużycie paliwa Hyundai i20 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (139)

6,7
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Silnik mimo małej pojemności i przeciętnych osiągów pali sporo, bo średnio trochę ponad 7L/100 km w ruchu mieszanym i przy włączonej klimie. Yaris 1.0 był zdecydowaie oszczędniejszy przy podobnych osiągach.
6,1
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
6,6
Hyundai i20 I
Hatchback 3d 1.2 DOHC 78KM 57kW
5,6
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
6,6
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Zużycie paliwa niewiele odbiega od zadeklarowanych danych przez producenta. Średnio można przyjąć przy cyklu mieszanym około 6,3 litra na 100 kilometrów. Koszty przeglądów około 700,00 zł. Ceny części też nie są jakieś tragiczne. Ogólnie w normie.
5,6
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW

Usterki Hyundai i20 I

Liczba wpisów: 14

Hyundai i20 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Samochód u dealera przerobiony od razu na gaz, przejechał już 10 kkm. Jak się jeździ tak jak wszyscy to pobiera ok 7 l/100. Przy delikatnym traktowaniu na trasie można zejść w okolice 6 l. Przy prędkości 100 kmh obroty rosną do 3 tys i wtedy spalanie zaczyna wzrastać. 8,5 zanotowane testowo przy PEŁNYM wykorzystaniu mocy auta. Idealne auto dla osób przemieszczających się z punktu A do punktu B, przy zachowaniu bardzo atrakcyjnej ceny przejazdu. W segmencie B drugie po Dacii najekonomiczniejsze auto (wg niemieckich testów), oczywiście z LPG. Nie czuć żadnej różnicy między benzyną i LPG, za wyjątkiem portfela. Silnik niesamowicie szybko się nagrzewa (aluminium), dzięki czemu tankowanie benzyny odbywa się raz na 4 tys km.
7,0
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Z LPG drugie najbardziej ekonomiczne auto klasy B (pierwsza Dacia, ale nie zawsze warto wybierać najtańsze rozwiązania). Nic się nie psuje, przegląd w rozsądnej cenie. Pali tak jak się jeździ - jak szybko to dużo (8,5), a jak powoli to mało (6). Najlepiej 80 kmh i 2,5 tys obrotów to można gaz zaoszczędzić - tylko czy warto?
5,4
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
6,8
Hyundai i20 I
Hatchback 5d 1.2 DOHC 78KM 57kW
Raport z około 1200km w grudniu 2011, zima ale bez wielkich mrozów, 1000 km w mieście ale głownie obwodnicami, 200km poza miastem spalanie 7,3l/100km
Hyundai i20 I