Szukaj

Zużycie paliwa Hyundai i10 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Hyundai i10

5,1
Hyundai i10 III
Hatchback Facelifting 1.2 MPI 84KM 62kW
Wady: 1) System rozpoznawania znaków - po wyjeździe z garażu na drodze dojazdowej jest znak 30 dalej miejska droga bez znaku 50 .Cały czas krzyczy o przekroczeniu prędkości. Jest ograniczenie prędkości dalej skrzyżowanie które to ograniczenie odwołuje system tego nie rozpoznaje i alarmuje o ograniczeniu. Za każdym przy uruchomieniu trzeba grzebać w menu by to wyłączyć 2 ) Analogicznie start stop trzeba wyłączać przy każdym uruchomieniu silnik - na szczęście jest do tego osobny przycisk przy dźwigni zmiany biegów. 3 ) Mogliby dać światła ledowe zamiast halogenów H19 - do jazdy dziennej są ledowe. 4 ) Przy jeździe powyżej 115- 120 km/h robi się głośno - ale w końcu to samochód miejski cudów nie należy się spodziewać. Zalety: 1) Umiarkowany apetyt na paliwa.Po przejechaniu 5500km średnie spalanie 5,1 l /100km przy włączonej klimatyzacji - droga do Czarnogóry i z powrotem głównie autostrady. Wokół komina około 1500 km .Zużycie paliwa wyliczone z tankowania z dystrybutorów. 2 ) Silnik 1.2 bez turbo burbo , czterocylindrowy ale niestety GPF filtr cżstek stałych dla benzyny jest - unia wymaga. 3 ) Cena 69600 za wersję Modern z automatyczną klimatyzacją i alufelgami 15.To jest dużo za takie małe pudełko ale nic czterocylindrowego bez turbo nie było tańszego dostępnego .
7,1
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Witam - moje auto to HYUNDAI i10 rocznik grudzień 2012 - kupiony w styczniu 2013. Do dnia dzisiejszego (22.04.2014r.) jestem ogólnie zadowolony - jednak co do zapewnień przez producenta o jego super ekonomiczności to coś się chyba nie zgadza. Zejść poniżej 7,00 litrów na 100 km w cyklu miejskim to jest NIEMOŻLIWE. Wiem że wielki wpływ na to mają nasze kochane światła na skrzyżowaniach - a przede wszystkim ich brak synchronizacji oraz brak tzw. TIMERÓW czasu do załączenia zielonego światła. Ogólnie wydaje mi się że gdyby było mniej zatrzymań i ruszań na światłach spalanie średnie na 100 km. na pewno by zmalało - może nawet do tych wartości które wskazuje producent. Po 9 tys. km. wymieniono prawy przedni łącznik stabilizatora (trochę zaczął klekotać). Po za tym przegląd OK - świeży olej i zobaczymy co będzie po następnym roku - na razie jest lepiej jak dobrze. Pozdrawiam wszystkich użytkowników i10. (I innych aut też :) ).
5,6
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Wiadomo trzeba sie nauczyc autem jezdzic. Wyczuc. Mnie osobiscie nie jara wciskanie gazu do samej podlogi a potem hamulca do samej podlogi na swiatlach. Maksymalne spalania ok 7,5 l/100km zanotowalem w jezdzie do pracy w zimie ale to byl na tyle krotki odcinek ze temp plynu chlodzacego ledwo co podchodzila do 70 st.C. Normalnie jezdzac autem po miescie spalanie tak napisalem ok 6,5-6,6 litra. W trasie cisnac autostrada (cisnac = 130 km/h) zjada ok 5,5l. Natomiast jadac gdzies dalej drogami mieszanymi tzn. szybkiego ruchu + obszary zabudowane, zdecydowanie mozna oszczedzic w tych drugich i zejsc do 4,8-4,9 liczac cala trase.
6,0
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej. Przeciętnie spala 6,2 - 6,3 l/100 km. Można zejść poniżej 6 l, ale trzeba jeździć bardzo spokojnie, nie przekraczając 70-80 km/h. Należy jednak wziąść pod uwagę, że samochód jest dość wysoki i opory powietrza są większe niż w małych autach klasy A. Po prostu za komfort i przestrzeń płaci się większym zużyciem paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia. Za oba zapłaciłem po ok. 650 zł z materiałami. Szkoda tylko, że Hyundai życzy sobie wizyty w serwisie co rok. Inni interwały wydłużyli do 2-3 lat.
6,4
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Auto totalnie bezawaryjne. Ceny części na poziomie śmiesznym (rozrząd 120zl) na oponach fabrycznych najnizsze spalanie jakie osiągnąłem to 5.8 LPG w cyklu mieszanym z przewagą trasy do prędkości 80-90km/h. Po zmianie kół na 165/75 r14 spalanie podskoczyło do 6,5lpg. Że spalaniem mozę się równać tylko honda jazz albo Yaris 1.0. ważne aby wymieniać regularnie świece zapłonowe oraz regulować zawory co 20kkm na LPG i wymieniać regularnie olej na taki jaki zalecił producent
6,4
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Auto totalnie bezawaryjne. Ceny części na poziomie śmiesznym (rozrząd 120zl) na oponach fabrycznych najnizsze spalanie jakie osiągnąłem to 5.8 LPG w cyklu mieszanym z przewagą trasy do prędkości 80-90km/h. Po zmianie kół na 165/75 r14 spalanie podskoczyło do 6,5lpg. Że spalaniem mozę się równać tylko honda jazz albo Yaris 1.0. ważne aby wymieniać regularnie świece zapłonowe oraz regulować zawory co 20kkm na LPG i wymieniać regularnie olej na taki jaki zalecił producent

Usterki Hyundai i10

Liczba wpisów: 20

Hyundai i10 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,3
Hyundai i10 I
Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Kończy mi się 5letnia gwarancja. Dzisiaj napisałem do centrali a nie do serwisu bo to jakaś porażka. Wymówki typu żona jeździ w korku na krótkiej trasie. Ok jakby palił 7 litrów to bym zrozumiał, ale nie 9-10. Hyundai I10 1.1 SOHC (69 KM) Comfort. Rok produkcji 2011. W specyfikacji podane spalanie w cyklu miejskim 5,8.
8,0
Hyundai i10 I
Hatchback 1.1 SOHC 66KM 49kW
Autko bardzo ekonomiczne szczególnie na trasie do 110 km/h powyżej wzrastają obroty i logicznie wzrasta spalanie , instalacja Lovato świetnie się spisuje nie mam z nią żadnych problemów bardzo ekonomiczna.
6,0
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
W trasie przy prędkości średniej w granicach 90km/h spalanie niewiele ponad 4l, autostrada przy śr. prędkości 130km/h spalanie 5,3, duże miasto przy dużych korkach dochodzi do 7,7 przy mniejszym natężeniu ruchu spada w mieście poniżej 7l
5,5
Hyundai i10 II
Hatchback 1.0 MPI 66KM 49kW
Temperaura na dworze +10,fakt że Luty 2014.Nie prekroczylem 100 km/godz.Przebieg 900 km/Mysle ze jeszcze spadnie po przejechaniu kolo 3000km/wcześniej jezdzilem Hyundai i10 rocznik 2010 silnik 1,1.Porownujac do poprzednika spalanie mniejsze około 15 procent.Swietne auteczko,bardzo polcam. Wroclaw
Hyundai i10