minimalne to trasa poznań-słupsk przez piłę, miastko i wuchte fotoradarów, prędkość to do 110 poza miastem w miastach 40 (przepisowo). 2 osoby i średni bagaż na pace. Mało wyprzedzania głównie przepisowo. Maksymalne spalanie to ZIMA, miasto, dokladnie 3,8km do pracy. zimny silnik, śnieg i breja, letnie laczki, lekki drifcik na kilku zakrętach, powrót ta sama trasa tylko w korkach poślizgach i z lekkim drifcikiem. po zsumowaniu (max) 13,8 + mini(8,5) + (śr. spalanie,miasto) 12,5=34,8/3=11,6
jeśli chodzi o samo auto. Do plusów:
-TANI za 11tys 2003 rok
-duży silnik (niebyło sytułacji żeby nie dał rady, nawet z 1,4 tony wyjeżdżając z chali garażowej)
-niski! poniżej 1,9m wjedzie do każdej hali garażowej nawet tych "max 1,9m"
-nie awaryjny po roku dopiero robilem silnik, bo olej leciał, a tak to amory wachacze inne gumy nieruszane. jedyne co to krzyżaki na wale,to po 1,5 roku
-3minuty jazdy i już powyżej 80stC a dzięki visco nie przegrzewa sie wogóle.
-Resory tył. niecałe 1350 ładowności. po zaladowaniu 1,4t dopiero się trzyma drogi.
-napęd na tył, wystarczy dociążyć na zime +/- 100kg i nietrzeba zimówek
minusy:
-mało popularny, więc z używanymi częściami średnio
-za duży silnik 2,0 by wystarczył, zimny i w mieście chłapie dużo
-głośny w trasie powyżej 80km/h
-tylna belka z resoramy niedociążona wytelepie kierowce a co dopiero pasażerów
-turbina chłodzona cieczą. Droższa naprawa
-