Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda ZR-V

Podsumowanie 7 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Hybrydowe Honda ZR-V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (7)

5,8
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
5,8
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
6,2
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
5,0
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Średnie spalanie po 9 tyś kilometrów = 5,3 litra na 100 km. Spokojna jazda wokół komina = okolice 4 litrów na 100 km. Jazda 110 km/h = 5,5 l na 100 km. 140 km/h = 8,5 l. na 100 km. W tej bardzo dobrej hybrydzie tryb EV włącza się nawet przy podjazdach w górach. Podczas trasy w okolicach 110 km/h tryb EV (jazda na tylko na prądzie) włącza się co 1500 metrów i na prądzie jedzie się max do 700 metrów. Następnie uruchamia się silnik spalinowy i ładuje się bateria przez dystans około 1500 metrów. I cykl się powtarza. Nie ma przy tym żadnych drgań czy szarpnięć. Honda zrobiła to na 5+. Obserwowałem ten cykl przez długi czas na trasie po płaskich kujawach. Silnik włącza się przy około 50% procent baterii. Jazda po mieście np. 50 km/h na płaskim terenie to maksymalnie 3,5 km. Więcej się nie udało do tej pory. ) Gdy wyczuje się pedał gazu można śmiało ruszać ze świateł i skrzyżowań itd. w trybie EV w bardzo szybki i płynny sposób paląc przy tym bardzo mało benzyny. Po 50 tyś km napiszę kolejne wrażenia . Pozdrawiam :D
6,7
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Zużycie po przejechanych 10 tys km, głównie w Warszawie i na trasie S8.
5,5
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
4,6
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Bez żadnych przekłamań przy dystrybutorze.
Honda ZR-V