Ogólnie jak na silnik 1.2 i 78KM to pali nieco za dużo. Choć z drugiej strony nie ma jakiejś dużej różnicy w jeździe na PB czy LPG. Jedynie przy niskich obrotach rzędu 1500-2500 widać jakiś tam ubytek momentu obrotowego. Aczkolwiek różnica w portfelu jest zasadnicza. Instalacja sekwencyjna STAG 300 + system lubryfikacji bardzo dobrze się sprawuje, nie ma z nią najmniejszych problemów. Całkowity koszt instalacji wyniósł 3000zł. Pozostaje tylko regularna wymiana filtrów gazu (co 10 000km) + okresowa wizytacja na kontroli + dolewka lubryfikatora. Butla toroidalna o realnej pojemności max 28l pozwala na przejechanie w cyklu miejskim ok. 325km. Honda przejechała już ponad 50 000km na LPG bez najmniejszego problemu. Podsumowując jeśli ktoś faktycznie robi dużą ilość kilometrów to jak najbardziej warto zamontować LPG z uwagi na nie dużą różnicę w spalaniu PB, a LPG. Wbrew obiegowym opiniom pseudoznawców nie ma co się martwić, że zagazowany silnik może się rozlecieć. Ostatecznie Honda to zawsze Honda...