Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Insight Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,4
Deklaracja producenta
4,4
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
5.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
9.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.5

Lista raportów zużycia paliwa (22)

6,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
8,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Dwa silniki, pare koni, nawet maluch to przegoni. Deklarowane spalanie okolo 5 l/100km w miescie to bujda na resorach. W idiotycznym cyklu testowym nie majacym NIC wspolnego z rzeczywista jazda, moze. Faktycznie w miescie to 10l/100km. Nie wiem co by bylo gdyby zrobic 200km po miescie na cieplym silniku, ale w rzeczywistosci jedzie sie kilkanascie km na jeden raz, wiec praktycznie caly czas na zimnym. Na trasie, jadac 90-100km/h dzieki dlugiej skrzyni mozna zejsc pare groszy ponizej 5l/100km. Mowie faktycznie wedlug pompy przy tankowaniu, bo wyswietlacz w aucie to tez jakies optymistyczne bajki pokazuje co najmniej 5% za dobre. Osiagi zenujace, porownywalne z 30 letnim Polonezem, 12.5s do 100km/h. Caly ten ekobadziew, silnik elektryczny, akumulator, podwojne swiece, tylko niepotrzebnie obciaza auto. Toyota Corolla 1.6 z 1994 palilaby tyle samo lub mniej gdyby miala dluzsza skrzynie na 2k rpm przy 100kmh jak Honda, zamiast 3k rpm przy 100kmh. I to przy duzo lepszych osiagach 114KM, 1000kg masy 10s do 100kmh. Corolla jadac 90-100kmh palila 6.2l/100km a Honda na takim samym biegu 6.5l/100km. Nie pomogl "aerodynamiczny" ksztalt Hondy ze slupkami przednimi ktore zaslaniaja kazdy zakret i skrzyzowanie, hybryda, VTEC, dodatkowe swiece. Silnik z motorynki i odkurzacza nie wystarczy do pchania 1300kg auta.
7,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Hybrydy nie mają sensu... Lepszy zwykły silnik z LPG jeżeli chcecie żeby auto mało paliło to tego cvt wyje wyje a nie jedzie. Auto sprzedałem po miesiącu na szczęście znalazł się znawca i kupil
5,3
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
4,3
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
7,2
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Instalacja BRC - zrobiłem 30tys. km i jestem bardzo zadowolony. Tylko wymiana filtrów i jazda. Jedyny minus - zbiornik pod podłoga to tylko 24l - ok 300-320km
5,0
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
6,2
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Jeżdżąc w stylu na "taksówkarza" spokojnie można osiągnąć spalanie 5.5 litra. Stojąc w korku spalanie rośnie do 7.5 - 8.0 l100 km (Auto prawie cały czas doładowuje baterie). Przy prędkości 120 km paii 6.5 litra.
6,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
Serwis jak w kazdym innym aucie, olej filtry i ogien, swiece sa drogie - tzw long life, wymieniasz co 100.000km
5,5
Honda Insight
Hatchback 1.3 IMA Hybrid 88KM 65kW
niskie koszty przeglądów, do wymiany okresowej jest w zasadzie tylko olej. Co prawda 0W20 i co 10000 ale to praktycznie wszystko. Hamowanie z odzyskiwaniem energii powoduje, ze oszczędzamy klocki i tarcze. Oprócz tego w aucie brak turbosprężarki, sprzęgła, DPF, rozrusznika i innych kosztownych w naprawie cześć.
Honda Insight Hatchback