Szukaj

Zużycie paliwa Honda HR-V – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Honda HR-V

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
6,7
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód bardzo fajny,mam go 4 lata i ma przejechane 85tys km.Jedyna usterka to skraplacz klimatyzacji,który został wymieniony na gwarancji.Samochod daje dużo frajdy z jazdy,jest szybki i nie brakuje mocy,średnie spalanie u mnie z całego przebiegu 85 tys to 6,9l.Jezeli chodzi o wady:przestarzałe multimedia ,nie działa android auto,natomiast przez bluetooth radio gra bardzo ładnie ,dźwięk jest OK,na plus odtwarzacz CD.Dla mnie nie wygodny fotel kierowcy,trochę wąski i wstawka że skóry trochę mnie uwiera,głosnosc podczas przyspieszania ,ale tu też są sportowe wydechy więc chyba tak ma być.... dźwięk silnika przyjemny. Ogólnie auto bardzo funkcjonalne i nie załuje zakupu.
4,1
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Samochód bardzo ekonomiczne a zastosowany napęd (hybryda szeregowa) znakomicie spisuje się w tym aucie co owocuje fantastyczną wręcz oszczędnością paliwa. Z ponad rocznej jazdy (przebieg 32 tys. km) auto realnie (dane z tankowania) zużyło mi 4,2 l/km. Najwięcej oczywiście pali na trasie przy 120 km/h wychodzi 4,5-5 l/100 km ale w mieście często widzi się 2 z przodu - REWELACJA
5,2
Honda HR-V II
SUV 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Średnie spalanie na odcinkach 13 km. Jednorazowo, do i z pracy,podmiejskie drogi 5.6 litra, po przejechaniu 1600 km,jeżdżę dość spokojnie ale z klimatyzacja, radiem światłami.Moze spalić 4 l a może i 8 zależy jak kto jeździ.
5,6
Honda HR-V III
SUV 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Przejechane 16000 km, z czego ponad 50% autostrady Średnie spalanie 5,6 l/100km
7,0
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Instalacja KME średnia 6,5 LPG+1,2 pb . Pracuje pięknie. Ogólnie na LPG przejechałem 10000 km .
5,5
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Auto ma 150 tys na liczniku . Rzeczywista średnia z tankowań od zakupu nowego to 5.42 l/100 km . Staram się jeździć zgodnie z przepisami .
7,6
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Wykorzystując potencjał silnika na trasie 140km/h - około 7,5 l, 170km/h-10 l. 90km/h - 6 l , miasto + korki - 8,5 l
5,6
Honda HR-V II
SUV 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Trasa 110 pali 5.5 litra na krajowych można zejść poniżej 5. Miasto odcinki po 15 km. Okolice 6.2
6,3
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Tankowane "pod korek" - komputer przekłamuje o 0,2-0,5l / 100km 7l / 100km i jest sporo frajdy z jazdy.
Honda HR-V