Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CRX III

Podsumowanie 73 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda CRX III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,6
46,15 zł
54
8,1
49,41 zł
12
Silniki Benzynowe Honda CRX III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,3
29,61 zł
7

Lista raportów zużycia paliwa (73)

10,8
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
8,5
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Bałem się że będzie to dla mnie dotkliwe finansowo. Jednak nie jest źle. Na codzień jeżdżę autem służbowym a Hanie wyprowadzam na wyjazdy rekreacyjne.
7,5
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
10 w miescie 7,4 na szosie przy 140km/h
6,3
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
8,2
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
części nie są drogie, spalanie jest najgorsze, przy mocnej nodze 10l i wiecej, zatankuje za 50 przejade 120km i rezerwa sie zapala... ;/ mogło by byc tanie z tą benzą
8,8
Honda CRX III
Del Sol 1.6 i VTi 160KM 118kW
nie przekraczając 80 km na piątym biegu zaskoczysz wynikiem spalania nie jednego niedowiarka
6,5
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
To dopiero początek zabawy z hondą, Pali tyle benzyny co moja avensis 2.0 D4D oleju napędowego.bardzo pozytywne zaskoczenie. Spokojna wycieczka za miasto, ze ściągniętym dachem, prędkości kolo 90-100 km/h zaowocowała spalaniem 5.3 dm3/s. Jak dla mnie rewelacja.
7,8
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
chyba doskonale... wiadomo zimą w miescie nie ma mocnych - bywa i 10 litrów.
8,0
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
7,3
Honda CRX III
Del Sol 1.6 ESi 125KM 92kW
Nie jeżdżę prawie po mieście (czyli w korkach), ale w cyklu mieszanym muszę się postarać żeby wyszło więcej niż 7,5 litra. W trasie przy częstym wyprzedzaniu i korzystaniu z mocy silnika w wyższych partiach obrotów w 6,5l można się zamknąć. Wiadomo, że przy wciskaniu cały czas do deski spali więcej, ale przy normalnej jeździe spalanie jest bardzo przyjemne. Co do części ceny przyjemne jeśli chodzi o zamienniki. Niektóre oryginały też spokojnie da się przeżyć. I nie można stosować zamienników w zawieszeniu, wszelkie zamienniki tulei metalowo gumowych kończą się po kilku tysiącach km i płaci się dwa razy za robociznę.
Honda CRX III