Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CRX II

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,9
Deklaracja producenta
7,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,2
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.3
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.6

Lista raportów zużycia paliwa (55)

8,6
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
zuzycie paliwa zalezy od ciezkiej nogi hehehe moze spalic malo a moze spali powyzej 10L na 100km Ceny napraw sa stosunkowo male i teksty a bo japonczyk to drogi to mit...
6,6
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Jak na taki samochód to spala niewiele
6,7
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
8,2
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
rewelacja jak korzystasz z http://www.honda-crx.info/forum/portal.php
8,8
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
na ta moc i wysilenie jednostki 6.5 l na trasie kto to teraz potrafi
8,2
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
trasa7,0 miasto 10 czesci/zamienniki dosyc tanio, oryginaly to juz inna bajka :)
Dziennik kosztów dla Honda CRX II 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
9,7
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
w miescie 9-10l
8,5
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
Liczyłem dwa razy..zawsze to było troche jazdy w trasie i sporo po mieście ( normalna jazda do 3500obr, przy wyjezdzie ze skrzyzowan , spod swiatel itp jezdzilem szybciej :) VTEC włacza sie dopiero przy 5500 wiec czasem trzeba go wykorzystać:). Wyszło ró
7,5
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
7,4
Honda CRX II
Coupe 1.6 i 16V Vtec 150KM 110kW
The BEST CAR
Honda CRX II