Generalnie ważne jest określenie wersji (u mnie ELEGANCE 2WD standard) lżejszy model z manualną skrzynią pali mniej i jest bardziej dynamiczny w kabinie jest ciszej! Różnica pomiędzy najbardziej wypasioną wersją to na katalogu 150 Kg jeśli ktoś sobie jeszcze dożuci jakieś super gadżety będzie więcej!!)
Druga sprawa to jazda z silnikiem turbo tego trzeba się nauczyć i tyle. Jeśli ktoś ciśnie w podłogę za każdym razem to nie może się dziwić spalaniu przy turbo na co dzień operuje się bardzo subtelnie i tylko wtedy gdy trzeba dajemy po garach. Przycisk ECON no cóż skorzystałem z tego na autostradzie i drodze krajowej w mieście to nie ma sensu. Jeśli suniesz spokojnie i wiesz, że tak będziesz jechał można włączyć czy pomaga jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 3000 km. Co do spalania jadać typową polską krajówką do 90-momentami nawet 110 zgodnie z przepisami w terenie zabudowanym 50 km wynik na poziomie 6,4 przy pełnym bagażniku (raz udało mi się jadać naprawdę wolno do 80 km uzyskać 5,6 przy czy byłem na pusto z dwiema osobami). Autostrada to 7,4 do 8,5 jadąc w przedziale 130 – 150 km. W mieście skłaniam spalanie jest uzależnione od odległości im krótsze odcinki tym gorzej – na krótkich od 7,5 do 8,5 l/100km w zimie pewnie będzie koło 9 zobaczymy. Bardzo się obawiałem spalania ale powyższe wyniki są dla mnie bardzo przyzwoite to było duże zaskoczenie po kupnie tego auta.