Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V V

Podsumowanie 82 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda CR-V V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,9
47,76 zł
26
8,3
50,42 zł
9
Silniki Hybrydowe Honda CR-V V
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,3
37,94 zł
47

Zużycie paliwa Honda CR-V V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (82)

7,5
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
6,5
Liczba komentarzy: 5
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Hybryda (waga 1730 kg). Wynik z obliczeń po tankowaniu = 6.4 (90%trasa/10%miasto) na podstawie 6 tankowań od połowy listopada do końca grudnia. Jazda spokojna poza miastem średnio 100 km dziennie, teren górzysty południowej małopolski (powiat limanowski Kraków), czasem przez A4. Wskaźnik średniego spalania na komputerze pokazuje o około 0.7 l mniej - więc wychodzi prawie tyle ile obiecywano ;) Na tej trasie Octavia 1.9 TDI (waga 1300 kg) paliła około 5.5 (z tankowania).
8,8
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
6,8
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
5,7
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
6,8
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Dziennik kosztów dla Honda CR-V V
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
6,3
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
od 8 m-cy, przebieg 9 tys/km, spalanie zaskakujące, średnia z wyjazdu do Chorwacji 5 osób i ful bagaż 7,2l., przy prędkościach przepisowych czasami 5% wyższych, na miejscu średnia z całego przebiegu 7,8l., na krajowych dojazd do pracy 15 km 5,6l., autostrada 140km 8,6l. poza tym cicho wygodnie komfortowo
5,0
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
7,1
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 173KM 127kW
Generalnie ważne jest określenie wersji (u mnie ELEGANCE 2WD standard) lżejszy model z manualną skrzynią pali mniej i jest bardziej dynamiczny w kabinie jest ciszej! Różnica pomiędzy najbardziej wypasioną wersją to na katalogu 150 Kg jeśli ktoś sobie jeszcze dożuci jakieś super gadżety będzie więcej!!) Druga sprawa to jazda z silnikiem turbo tego trzeba się nauczyć i tyle. Jeśli ktoś ciśnie w podłogę za każdym razem to nie może się dziwić spalaniu przy turbo na co dzień operuje się bardzo subtelnie i tylko wtedy gdy trzeba dajemy po garach. Przycisk ECON no cóż skorzystałem z tego na autostradzie i drodze krajowej w mieście to nie ma sensu. Jeśli suniesz spokojnie i wiesz, że tak będziesz jechał można włączyć czy pomaga jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 3000 km. Co do spalania jadać typową polską krajówką do 90-momentami nawet 110 zgodnie z przepisami w terenie zabudowanym 50 km wynik na poziomie 6,4 przy pełnym bagażniku (raz udało mi się jadać naprawdę wolno do 80 km uzyskać 5,6 przy czy byłem na pusto z dwiema osobami). Autostrada to 7,4 do 8,5 jadąc w przedziale 130 – 150 km. W mieście skłaniam spalanie jest uzależnione od odległości im krótsze odcinki tym gorzej – na krótkich od 7,5 do 8,5 l/100km w zimie pewnie będzie koło 9 zobaczymy. Bardzo się obawiałem spalania ale powyższe wyniki są dla mnie bardzo przyzwoite to było duże zaskoczenie po kupnie tego auta.
5,6
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
i-MMD
Honda CR-V V