Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V IV SUV

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,9
Deklaracja producenta
7,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.7
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 155KM 114kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.4

Lista raportów zużycia paliwa (83)

10,3
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Ekonomiczność oceniam przeciętnie. Głonym minusem w moim odczuciu jest zbyt wysokie spalanie w stosunku do wydajności silnika. Samochód jest nowy, więc nie mam żadnych doświadczeń z awaryjnością bądź jej brakiem, lecz wcześniej jeździłem dwoma hondami civic, również kupiłem je jako nowe i nigdy za mojej kadencji nie uległy awarii.
9,3
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Tak jak napisałem moją crv-ka jest zagazowana...400 km za 100 zl...chyba niezle? jedyny mankament drogi olej 0w20 wymieniany co 10 tyś...km
8,7
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
8,8
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
No pali te 10 w mieście ale seat toledo benzyna 1,6 z zwykłą skrzynią też palił 10
8,3
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
9,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Mogłyby być oczywiście niższe, ale wiedziałem na co się decyduję. To nie jest małe autko z silnikiem benzynowym 1.2 czy nawet duże rodzinne na ON. Na trasie przy delikatnej jeździe można zejść do 7,0l/100km. W mieście 10l to standard. Nie pomaga tutaj ani tryb auto-stop ani tryb Eco. Miałem diesla co palił na trasie 5l a w mieście 7,5l ale koszty awarii rujnowały mój portfel. Decydując się na wolnossącą benzynę liczę, że niezawodność tej jednostki wynagrodzi mi wyższe koszty za PB95, tym bardziej że rocznie robię nie więcej niż 8000km. Koszty przeglądów do tanich nie należą. Do 60000km każdy z sześciu po 1200zł :-(
8,2
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Zużycie paliwa przewidywalne, a przy jeżdzie ekonomicznej do 120km/h, dobre. Ceny standardowych przeglądów akceptowalne. Trudno ocenić koszty napraw bo ich nie było. Forumowicze mówią o dużych kosztach i długich terminach napraw.
9,0
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
7,8
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
CRV 2013, Lifestyle. Jeżdżę spokojnie, głównie po mieście, jeśli wyjeżdżam poza miasto to zazwyczaj autostrada. Przejechane 20000 km i komputer pokazuje 8.2 l/100km, można mu wierzyć, porównywałem z dystrybutorem. Poza miastem udało mi się zejść do 6.7l/100km. Mierzone spalanie na autostradzie przy 140 km/h wychodzi 12-12.5 l/100km. Przy 120-130 spalanie "schodzi " do 9 l/100km i to jest chyba optymalna prędkość na autostrady. W mieście 10 l/100km. Generalnie wszystko zależy od stylu jazdy. Na plus koszty serwisu 426 zl za pierwszy "duży" przegląd z wymiana oleju i filtrów: oleju i kabinowego. Wcześniej był Accord 2.4 w benzynie 201 km, tego silnika brakuje w ofercie CRV. Wiadomo Unia Europejska. Ogólnie już 6 lat z Hondą i nie miałem żadnych problemów z samochodami, pewnie następna też będzie Honda.
8,5
Honda CR-V IV
SUV 2.0 i-VTEC 155KM 114kW
Z kosztów to na razie jest paliwo. Trasa: 7,5/100/ Miasto: 9/100. Autostrada przy 130 km/h: 9,5/100. Autostrada przy 150 km/h: 14/100. Każdy oceni sam. Moim zdaniem nieźle jak na tak duże auto.
Honda CR-V IV SUV