Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V III SUV Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,2
Deklaracja producenta
8,3
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
9,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,3
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.2

Lista raportów zużycia paliwa (35)

10,0
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
8,3
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Witam! Jak na tak duży samochód jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem Hondy. Na autostradzie gdy jedzie się spokojnie do 110 km/h spalanie jest w granicach 8l natomiast gdy się dociśnie gazu potrafi przestraszyć. W długich trasach jest to denerwujące bowiem jest mały zbiornik i mój zasięg na baku to około 600 km przy raczej równej jeździe. Niemniej jednak stosunek kosztów użytkowania do komfortu jazdy jest bardzo zadowalający.
10,2
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
7,7
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Jeśli nauczymy się odpowiednio obchodzić z silnikiem, to przy spokojnej jeździe na trasie bez większego wysiłku można zejść do poziomu 7,2 - 6,8 litra (a silnik wciąż na dotarciu). Więc całkiem fajnie :) Miasto - nie ma siły, przynajmniej 8 litrów, przy włączonej klimie i godzinach szczytu trzeba liczyć 9 litrów i więcej. Ogólnie silnik jak na gabaryty i masę auta oraz swoją pojemność - potrafi być oszczędny.
10,4
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Pożera wręcz straszne ilości paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia jak za tę klasę samochodów. Kontrolować trzeba niestety zapędy ASO odnośnie wymian wszystkiego co popadnie. Pióra wycieraczek po roku pomimo iż fabryczne nie wykazywały żadnych śladów zużycia czy klocki (na wszystkich 4 kołach) + 2 przednie tarcze !! po 40 tys km !! Naciąganie - to najlepsze określenie ASO Hondy z Włocławka gdzie swoją kupiłem i serwisuję. I z tego co kojarzę z rozmów z innymi użytkownikami - to nei tylko praktyka mojego ASO.
8,3
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Jak na benzyne to rewelacja
8,2
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Myślałem, że będzie palił więcej, szczególnie w mieście. Moje średnie spalanie po Krakowie to 8,7 - 9,4 litra. Nigdy na baku nie przekroczyło 10,0 l. W trasie najniższe 7,3 w drodze do Przemyśla, ale starałem się jechać ekonomicznie. Normalna jazda w trasie to 8,0 - 8,7 litra przy pełnym załadunku. W trasie do Chorwacji 8,4 l - auto napakowane "po dach"
8,7
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Trasa Wroclaw-Szczecin (430 km)przejechan w niecale 4,5 godziny (w tym pol godziny przez Wroclaw), a spalanie 8,7 litra. By auto spalalo mniej trzeba jechac ponizej 110 km/h. W miescie auto spala niecale 10 litrow na 100 km. Tygodniowo przejezdzam po Wroclawiu 500 km i tankuje 47 - 48 litrow paliwa.
7,5
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Autko dzięki napędowi na przednie koła (tył dołącza się bardzo rzadko) spala bardzo umiarkowane ilości paliwa jak na swoją masę i opływowość meblościanki. Jest to jednak silnik wolnossący, więc dynamiczna jazda może być okupiona bardzo szybką wizytą na stacji. Przegląd po roku niecałe 700 PLN - do wytrzymania.
9,9
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Spalanie sprawdzone metodą "tankowania pod korek i liczenia wlanych litrów i przejechanych km" : -miasto delikatnie 12l, -miasto dynamicznie 14l, -trasa do 120km/h- 8,0l -trasa szybko- 10l Komputer pokazuje mniejsze spalanie o około 1-2l. Spalanie wg katalogu to pobożne życzenia.
Honda CR-V III SUV Facelifting