Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V III

Podsumowanie 297 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda CR-V III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,4
58,32 zł
144
11,0
67,97 zł
16
Silniki Benzynowe Honda CR-V III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,9
35,19 zł
15
13,7
44,21 zł
5
Silniki Diesla Honda CR-V III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
50,95 zł
11
7,8
48,79 zł
106

Zużycie paliwa Honda CR-V III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (297)

8,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
jak na suv-a zaskakująco oszczędna, na trasie można zejść do 6,8l przy oszczędnej jeździe
8,3
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Jak na benzyne to rewelacja
9,1
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
8,2
Honda CR-V III
SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Myślałem, że będzie palił więcej, szczególnie w mieście. Moje średnie spalanie po Krakowie to 8,7 - 9,4 litra. Nigdy na baku nie przekroczyło 10,0 l. W trasie najniższe 7,3 w drodze do Przemyśla, ale starałem się jechać ekonomicznie. Normalna jazda w trasie to 8,0 - 8,7 litra przy pełnym załadunku. W trasie do Chorwacji 8,4 l - auto napakowane "po dach"
7,4
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
8,2
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
spalanie miasto delikatnie 7.9 szybko 8,5-9,5 trasa okolo 7-8.3
10,0
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
na trasie - niemiecka autostrada, z tempomatem, 120/h - spaliła 8,5 litra
10,8
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Zima - 13,5 litra/100 km lato powyżej 10 litrów, trasa ok 9,2. Przeglądy standartowe ok 700 zł. Nie zmieniamy opon na zimowe, CR-V kupiliśmy na M+S wielosezonowych, jest to bardzo wygodne i zaoszczędza wydatków.
7,5
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Miasto zima 8, lato 9, trasa Polska min. 6,2, max 7,8. Autostrada 160 km/h = 10 l.
6,5
Honda CR-V III
SUV 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Ostatnie litrażowanie dało średnią 6,4. W Accordzie nigdy nie udało mi się tego uzyskać.Dziwna sprawa bo opory powietrza w Accordzie były minimalne a w Crv-ce po wrzuceniu na luz czuję , że auto niemal staje w miejscu. Tym bardziej dziwne jest to mniejsze zużycie paliwa.Chyba ,że teraz jeżdżę mądrzej tzn. bardziej ekonomicznie.
Honda CR-V III