Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V II

Podsumowanie 211 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda CR-V II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,3
63,44 zł
123
11,9
73,57 zł
5
Silniki Benzynowe Honda CR-V II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
12,0
38,88 zł
46
13,9
44,89 zł
4
Silniki Diesla Honda CR-V II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,7
49,00 zł
33

Lista raportów zużycia paliwa (211)

6,9
Honda CR-V II
SUV 2.2 TD 140KM 103kW
10,0
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
trudno zejść poniżej 8l/100 łatwo przekroczyć 10l/100km
12,5
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
10,2
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
W stosunku do innych Suvów nieźle. Porównują do płaskaczy, porażka. w trasie żlopał mi dyche, w mieście 11.5-12
9,2
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
9,4
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Żeby było wyżej, potrzeba "lżejszej" nogi i to też nie będzie rewelacji, dłuższych tras i to najlepiej latem, bo pragnienie u niej wzrasta wraz ze spadkiem temperatury.

Usterki Honda CR-V II

Liczba wpisów: 17

Honda CR-V II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

11,9
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
10,7
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
10,4
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
8,8
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
bardzo dużo zależy od techniki jazdy, najpierw trasa: droga z Bielska-Białej do Kędzierzyna-Kożla - 130 km w jedną stronę, boczne drogi - trasa przez Żory, Rybnik, Rudy, Kuźnię Raciborską, droga niezbyt szybka, ale średnia prędkość to około 60 - 70 km/h, więc całkiem spora. Jazda bez nagłych przyspieszeń, w okolicach 110 km/h, bardzo spokojny start ze świateł, przejazd przez miejscowości bez korków - średnie spalanie zaskoczyło mnie - 7,0 l/100 km - na taki samochód to nic. Góry (pętla beskidzka: B-B - Żywiec - Koniaków - Kubalonka - Wisła - Skoczów - B-B): tutaj silnik pokazuje swój charakter - 150 KM nie robi z niego sportowego samochodu, ale w górach nie brakuje mu mocy, spokojnie przeskakuje przez górki, nie trzeba wciskać głębiej pedału gazu, stosunek mocy do wagi samochodu jest dobrze dobrany (zawsze może być lepiej), miasto: tutaj wszystko zależy od techniki jazdy, jeżeli poskromimy swoje zapędy szybkiego startu (i gwałtownego hamowania), spokojne dojście do świateł, omijanie korków, skończy się na 10 L/100 km. Wyniki testu mojej żony - w każdym przypadku trzeba dodać jeden litr. Staram się stosować jedną zasadę - zapalam samochód i czekam, aż obroty spadną na 1000 (około 1 minuta), wtedy ruszam, polecam! samochód nie zachowuje się jak pijawka.
Honda CR-V II