Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V II

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,3
Deklaracja producenta
9,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
10,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.8
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
12.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW (w l/100km)
Średnie zużycie
12,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,8
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
14.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
10.1

Lista raportów zużycia paliwa (167)

10,2
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
W stosunku do innych Suvów nieźle. Porównują do płaskaczy, porażka. w trasie żlopał mi dyche, w mieście 11.5-12
9,2
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
9,4
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Żeby było wyżej, potrzeba "lżejszej" nogi i to też nie będzie rewelacji, dłuższych tras i to najlepiej latem, bo pragnienie u niej wzrasta wraz ze spadkiem temperatury.
11,9
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
10,7
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
10,4
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW

Usterki Honda CR-V II

Liczba wpisów: 17

Honda CR-V II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

8,8
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
bardzo dużo zależy od techniki jazdy, najpierw trasa: droga z Bielska-Białej do Kędzierzyna-Kożla - 130 km w jedną stronę, boczne drogi - trasa przez Żory, Rybnik, Rudy, Kuźnię Raciborską, droga niezbyt szybka, ale średnia prędkość to około 60 - 70 km/h, więc całkiem spora. Jazda bez nagłych przyspieszeń, w okolicach 110 km/h, bardzo spokojny start ze świateł, przejazd przez miejscowości bez korków - średnie spalanie zaskoczyło mnie - 7,0 l/100 km - na taki samochód to nic. Góry (pętla beskidzka: B-B - Żywiec - Koniaków - Kubalonka - Wisła - Skoczów - B-B): tutaj silnik pokazuje swój charakter - 150 KM nie robi z niego sportowego samochodu, ale w górach nie brakuje mu mocy, spokojnie przeskakuje przez górki, nie trzeba wciskać głębiej pedału gazu, stosunek mocy do wagi samochodu jest dobrze dobrany (zawsze może być lepiej), miasto: tutaj wszystko zależy od techniki jazdy, jeżeli poskromimy swoje zapędy szybkiego startu (i gwałtownego hamowania), spokojne dojście do świateł, omijanie korków, skończy się na 10 L/100 km. Wyniki testu mojej żony - w każdym przypadku trzeba dodać jeden litr. Staram się stosować jedną zasadę - zapalam samochód i czekam, aż obroty spadną na 1000 (około 1 minuta), wtedy ruszam, polecam! samochód nie zachowuje się jak pijawka.
11,1
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Przeciętnie jak na SUV'a, bardzo dobrze jak na terenówkę. Za wszystko zapłacimy trochę więcej, ale bez przesady.
10,7
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Niewielka różnica między zwykłą jazdą po mieście a trasą. Przy wyższych prędkościach (>110) baaardzo dużo spala.
9,7
Honda CR-V II
SUV 2.0 16V 150KM 110kW
Dynamiczna jazda w mieście kosztuje. Na autostradzie powyżej 130 km/h też nie jest ciekawie. Kto by jednak chciał silnikiem i-VTEC jeździć jak taksówkarz?
Honda CR-V II