Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda CR-V I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V RD1 128KM 94kW (w l/100km)
Średnie zużycie
10,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.3
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V RD1 128KM 94kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,6
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.0
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
13.8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.9

Lista raportów zużycia paliwa (37)

10,4
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Kolejna słaba strona tego auta. Jeśli chodzi o naprawy to trudno powiedzieć, bo auto jeszcze mi się nie zepsuło, natomiast zużycie paliwa jest spore, szczególnie w mieście. A ja jeżdże gównie po mieście, pali mi wtedy w granicach 14l/100km. Ale na autostradach pali w granicach 7l/100km, wiec na trasie nie jest źle.
11,7
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
13,5
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Jeżdżę dwa lata starą CR-V a wciąż wygląda imponująco. Rocznik 98 128KM. Spala 27-28 litrów gazu na 186-196 km. Z bagażnikiem na dachu i na A/T-kach. Paliła by mniej przy delikatniejszym ciśnięciu pedału, ale tak jeździłem do czasu założenia instalacji czyli jakieś 3 tygodnie. Teraz te 5 złotych na 100 km mam w poważaniu. Naprawdę fajne auto.
12,3
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Stosunek ładowności do spalania jest rewelacyjny, koło na klapie robi swoje, butla w schowek i bez straty ładowności można zapakować co tylko się chce. Spalanie w tym modelu tak jak i w innych hondach zależy głównie od sposobu jazdy, hondami jeździ się jakby dopiero co były skradzione, silnik typowo wysokoobrotowy ze śmiesznym momentem, niema co wrzucać wyższego biegu jeśli obroty nie przekroczą 2200. Hamowanie silnikiem ma sens do ~1300 RPM poniżej wtryski znowu leją paliwem. Silnik konstrukcyjnie jest maksymalnie prosty, mechaniczne popychacze rodem z poldożera jednak bardzo niezawodny. Części tanie jak barszcz w porównaniu do innych pseudo terenowych wynalazków, bardzo wiele części pasuje od civica i accorda, nic tylko jeździć i się nie martwić :) LPG w tym samochodzie nie należy do najtańszych, precyzyjna konstrukcja silnika wymaga częstych przeglądów i regulacji.
10,6
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
11,3
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Tanioszka... spalanie takiego auta powinno być przynajmniej o 20% wyższe. Dlatego też jest to jego absolutna zaleta. Zapewne to ze względu na konstrukcję silnika (mały blok jak w silniku 1,6 który szybko uzyskuje optymalną temperaturę oraz długie kanały dolotowe, dające grawitacyjne doładowanie). Brawo!
11,2
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Nie ma rewelacji, aczkolwiek jak na tak duże auto, o mizernym współczynniku Cx, jazda jest całkiem tania. Dodajmy do tego silnik o pojemności 2.0 zaprojektowany około roku 1995 (pomijając już fakt, że był to w tych czasach jeden z najbardziej nowoczesnych silników). Spalanie oscyluje w granicach 13l gazu w mieście, średnie spalanie w cyklu mieszanym to zaś 12-12,5l, na trasie 10l to wszystko czego potrzebuje. Części nie należą do tych najtańszych, a po bardziej wyszukane będziemy się musieli trochę nachodzić, ew. "naklikać". I proszę się nie dziwić, że niektóre mniej popularne (teoretycznie się nie zużywające) osiągają 4-cyfrowe ceny. Przykładowo wymiana świec + kabli na średnich podzespołach to 200zł (roboty nie liczę bo zrobisz to sam). Należy pamiętać o regulacji zaworów co 15 tys. km! Oleju wchodzi niecałe 4l więc nie jest drogo. Mam ją już ponad rok i wydałem może 700zł (kable, świece, 2x olej, koło pasowe wału, klocki hamulcowe, olej w moście).
10,3
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Autko jak na swoje gabaryty i to co oferuje spala całkiem przyzwoicie , przed zakupem auta przeglądałem raporty spalania i trochę mnie to przeraziło ale teraz wiem że wszystko zależy od stylu jazdy ,jak ktoś szarpie autem i dusi max. na obrotach to ma średnie spalanie rzędu nawet 14l
12,8
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
Spalanie dośc spore, pewnie ze wzgledu na gabaryty auta. No niestety spalanie rozczarowuje
9,3
Honda CR-V I
Terenowy 2.0 16V RD1 128KM 94kW
10 l benzyny, 13 l gazu... bardzo długo szukalem SUVa lub terenówki, która nie wypłucze moich kieszeni (przeciętnego Kowalskiego). Postawiłem na Cr-V i myślę, że nie ma ekonomiczniejszego auta tego typu.
Honda CR-V I