Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VIII

Podsumowanie 918 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,50 zł
81
5,6
34,58 zł
26
6,7
40,94 zł
34
7,7
47,36 zł
35
7,6
46,48 zł
573
10,5
64,79 zł
27
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Civic VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,0
25,67 zł
6
6,6
21,39 zł
4
6,7
21,63 zł
1
8,8
28,47 zł
31
11,0
35,36 zł
2
Silniki Diesla Honda Civic VIII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,2
39,06 zł
90
6,1
38,94 zł
8

Zużycie paliwa Honda Civic VIII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (918)

6,5
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przy bardzo dynamicznej jeździe zawsze niskie spalanie to jest to! Mimo obciążenia na pokładzie zawsze dobre, płynne przyspieszenie. Świetny samochód.
6,4
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Spalanie zależy ściśle od nogi;-) Telepiesz się po Warszawie na 6 obwodnicami, trochę świateł, raz wyprzedzisz, innym razem Ciebie wyprzedzą. To zobaczysz wtedy 5,8-6,2. Chcesz szybko przemieścić się do Poznaniai cały czas wyprzedzasz, nie używasz tempomatu, prędkosć 150-170 km/h, spalanie koło 7-7,5L. Rekord to przejazd z Krakowa do Warszawy w nocy, przez Kielce i Radom, trochę szaleństwa, ale raczej umiarkowana jazda do 140 km/h a na tempomacie non stop około 125 km/h, spalanie w stolicy wyszło 5,5L. Przy dużym cisnieciu faktycznie potrafi spalić bez problemu 9-10L na 100. Tylko po co męczyć diesla, którego faktycznie użyteczne obroty to 1800-4000 z preferencja tych 1800-2500 by zachować wynikii, o których pisałem.
10,2
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przy średniej mieszanej jeżdzie da się dojść do 9 litrów za to przy ciężkiej nodze i aktywnym v-tec'u 12l/100 można spokojnie przekroczyć. Autko jeżdzi idealnie dopiero powyżej 4000obr. toteż polecam jazde dynamicznąc
9,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Hondy ogólnie nie są drogie w utrzymaniu
12,0
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
8,7
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Przejechałem tym samochodem ponad 50 tysięcy. Zaczynając od początku - komputer kłamie. Nie osiągniecie takiego spalania, jakie pokazuje wyświetlacz, tylko 10-15% wyższe. Ja spalanie sprawdzam po prostu tankując na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze, do tzw. "podwójnego odbicia". Można jeździć oszczędnie, osiągając wyniki w okolicach 7 litrów (dłuższe trasy do 100 km/h). A znów jak się chce poużywać i-vteca na wyższej fazie rozrządu to spalanie prędko wskoczy w 2 cyfrowe wartości. Auto nie należy do najtańszych w utrzymaniu, ale też z niczego mocy nie narobi. Jak na 140 km wypada dobrze.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
7,4
l/100km
8,2
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
6,7
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jak narazie wymienione filtry i płyny. Zero kosztów dodatkowych.
8,5
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Trochę paliła ale to ze względu na mój sposób jazdy, przy kobiecie było ok. Koszty części, to tylko wgranie nowego softu i wymiana czujnika prędkości przy skrzyni(niby musiał być wymieniony). A tak to paliwo.
6,9
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Podczas okresu gwarancji mechanicznej (3 lata) dość drogie przeglądy w ASO. W tej chwili koszty są umiarkowane. Nie ma problemu z dostępnością części, a w samochodzie nic się nie psuje. Samochód potrafi oszczędnie się obchodzić z benzyną. Nawet zadziwiająco, biorąc pod uwagę pojemność i moc silnika. W trasie, kiedy się nie szaleje, nie ma najmniejszego problemu, aby zejść do 6,5l/100km (zdarzało mi się do 5,9 przy bardzo delikatnej jeździe)
4,8
Honda Civic VIII
Sedan 1.3 Hybrid MX 95KM 70kW
koszty utrzymania bardzo niskie. po 7 latach użytkowania tłumnik jak nowy, tarcze hamulcowe, wahacze, zawieszenie jescze od nowości nie zmieniane
Honda Civic VIII