Dla uzupełnienia informacji silnik D15Z6.
Jest to również VTEC-E, z systemem wyłączenia 4 z 16 zaworów.
Wersja JHMEK3 (sedan często mylony jest z hatchbackiem).
Obydwa przejazdy na trasie. Najniższy wynik uzyskany w trybie ECON, czyli maks do 120km/h z ograniczonym redukowaniem i wyprzedzaniem. Rozpędzanie do 2800 obrotów. Średnie minimalne spalanie przejazd m.in. po A2 prędkość do 180km/h (pierwszy przejazd od zakupu). Średnia prędkość na autostradzie jak dozwolona 140km/h.
Przy ostrym dociskaniu silnika może pojawić się lekkie przepalanie oleju silnikowego.
Przy kalkulacji trasy liczę około 6 litrów 95.
Przy słabej jakości paliwa 95 silnik może się krztusić - należy wtedy poszukać innej stacji benzynowej (może to się zdarzyć nawet na koncernowych stacjach).
Rada dla przyszłych właścicieli - płyn wspomagania tylko w ASO (nazwa PSF), chyba że już jakiś kowal wymienił na "zamiennik".
Bardzo drastycznie pilnować okresu wymiany paska rozrządu, co 60 tyś. km. - uszkodzenie paska oznacza mniejsze lub większe uszkodzenie silnika i remont.
Silnik z ręczną regulacją zaworów - również zaleca się co 60 tyś. km.
Koszty napraw relatywnie niskie przy DBANIU o samochód (można wymieniać dopiero pogięty wahacz, ale równie dobrze można wcześniej wymienić sworznie gumowo-metalowe).
Dbać o przeguby (osłony) - koszt wymiany to 50zł, przegub to 360zł.