Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VI Liftback

Podsumowanie 78 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic VI Liftback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,40 zł
37
7,0
42,21 zł
11
7,4
44,14 zł
2
Silniki Benzynowe Honda Civic VI Liftback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,3
25,83 zł
25
8,5
26,57 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (78)

6,7
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Doskonale
6,4
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Niskie spalanie,niskie ceny dobrych zamienników
7,2
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Raczej nie jeżdżę po emerycku. Autko w kapitalnym stanie technicznym. Jeżeli komuś pali dużo więcej to zachęcam do sprawdzenia luzów zaworowych, bardzo często jest to zaniedbywane. 8,5 wciągnął przy sporej jeździe w korkach. 6,5 w trasie z 5 ma dorosłymi osobami na pokładzie (umiarkowanie oszczędnej). Zwykle mieści się poniżej 7. Myślę też, że przy jeździe powyżej 120 kmh dość konkretnie rośnie
6,6
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Części dość tanie, naprawy nietrudne. Konstrukcja pojazdu bardzo przystępna, dużo można zrobić samemu.
7,3
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Nie są to ceny części do 126p, ale nie można tego oczekiwać. Moim zdaniem jest bardzo dobrze jeśli chodzi o części eksploatacyjne, ceny są czasami śmieszne. Gorzej z elementami takimi jak lampy (matowieją), lusterka itd tutaj ceny na rynku wtórnym są nieadekwatne do wieku auta, a nowe to najczęściej zamienniki.
7,2
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Najekonomiczniejsze auto świata! Przy stosunkowo szybkiej jeździe, z zachowaniem podstawowych zasad ecodrivingu, pali przy normalnej jeździe 6,7Pb / 7,2LPG. Naprawy śmiesznie tanie, wygoda mega, nic się nie psuje i świetne zawieszenie... . Gdyby tylko ten model miał ocynkowaną blachę... . Szczerze polecam!
7,0
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Niskie!
6,3
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Wyniki pomiarów z krótkich tras do max 40km w jedną stronę plus krótkie odcinki z jazdą po 20sto tysięcznym mieście. Sprawdzane przy dystrybutorze. Staram się tankować na tej samej stacji benzynowej i być może takie mam wyniki. Ogólnie decydując się na ten model kierowałem się rozsądnym spalaniem ze względu na mieszane uczucia do LPG(plusy to cena dm3 i ekonomia) i puki co nie jestem zawiedziony. Auto najbardziej lubi granice od 3k rpm bo po niżej tej granicy może się obrazić na właściciela. Dodam, że wszystko jest seryjne, jedynie katalizator wyjęty z jakiegoś cupe bo w moim pękł na gwincie sondy lambda. Wystarczy dbać, szanować i serwisować.
7,2
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Witam ,Auto posiadam od ponad roku jestem bardzo zadowolony mechaniczną strona pojazdu czeko nie moge powiedzieć o blacharce.Na Bp spala mi miasto 7,5 trasa 5.3-5.5 . Po założeniu lpg przejechałem póki co 4000km z czego kilka tras Przemyśl-Koszalin średnia wyszlami 7.5 l lpg przy bardzo spokojnej jeździe lecz maksymalnie załadowany. i druga Trasa Poznań-Koszalin była to jazda bardzo agresywna udało mi się hanie rozbujać nawet do 180km/h i spaliło 8.2. .Polecam to autko. i pamiętajcie dbać o olej.
7,7
Honda Civic VI
Liftback 1.4i 90KM 66kW
Honda Civic VI Liftback