Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VI Hatchback

Podsumowanie 943 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic VI Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
44,40 zł
82
7,3
43,95 zł
466
6,2
37,35 zł
33
6,8
40,95 zł
110
7,6
46,11 zł
10
7,9
47,83 zł
25
8,0
48,29 zł
5
8,8
53,00 zł
16
9,0
54,44 zł
15
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Civic VI Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,4
26,36 zł
20
8,4
26,49 zł
118
7,6
23,95 zł
9
7,6
23,81 zł
14
8,3
26,18 zł
3
8,8
27,64 zł
3
8,5
26,55 zł
2
8,2
25,76 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Honda Civic VI Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,7
34,77 zł
6
5,7
35,11 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (943)

6,9
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
6,8
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
6,8
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
7,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
7,4
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
No jak na taki mały silnik o niskiej mocy to duże spalanie. Poprzednia generacja potrzebowała mniej paliwa nawet na silnikach o większej mocy.
7,8
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Głównie krótkie trasy 8-20 km po mieście. Duża ilość sygnalizacji świetnych, zatorów, remontów ulic. Mogłaby palić mniej, ale silnik D14A3 z wyjętą zwężką w kolektorze dolotowym ponoć już tak ma. Podobno spalanie można zredukować poprzez zmianę kąta wyprzedzenia zapłonu.
9,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
7,2
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Oszczędny jak na jego warunki :)
7,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
GDZIE MÓJ RAPORT!!!
7,3
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Auto na prawdę godne polecenia, bezawaryjne, wygodne i dynamiczne. Użytkuje je od 3.5 roku i jestem na prawdę zadowolony. Jedyny minus to pojawiająca się na tylnych nadkolach rdza - normalne w tych autach. Gdyby nie to, to mógłbym powiedzieć, że auto jest idealne. Przez te 3,5 roku prócz wymiany olejów, filtrów, klocków i tarcz hamulcowych oraz kompletnego rozrządu z pompą wody (czyli części eksploatacyjne), wymieniałem tylko łożysko tylne. Pewnie dlatego, że kupiłem zadbane auto i sam dbam o nie dbam, nie tyram po dziurach, krawężnikach i nie zapi%#&@!#^ na zimnym silniku, zawsze czekam jak poniżej 1.5tys obrotów spadnie, dopiero zaczynam jazdę. Ps. ciężko jest znaleźć zadbany, niezjeżdżony i nieprzerabiany egzemplarz. Moje pochodzi z niemiec od 2 właściciela!
Honda Civic VI Hatchback