Wspaniała samochód. Pali tyle co seicento 900ccm a w porównaniu do niego to kolos i rakieta. Można jechać ekonomicznie nawet do 3500 obrotów przy lekkiej nodze. Na piątce ekono działa nawet do 140 km/h.Bardzo długa skrzynia. Nie potrzeba non stop wajchować Samochód stworzony w długie trasy. Na krótkich dystansach spalanie również jest przyzwoite(8- 8.5l LPG). W zimę praktycznie nie wzrasta. Podstawa to dobra sekwencja ( na byle czym nie będzie chodziła) i jeżdzisz jak za darmo. Srednio na pełnej butli (34 litry) przejeżdzam w lato 450 km a w zime 400 km. Nie wiem jak w miescie bo nie jeżdze ale przewiduje że spalanie nie przekroczy 9 l LPG. Najlepiej jeździć w górnym przedziale trybu ekonomicznego czyli od 2700 do 3500 obr/min. Bo poniżej tego zakresu strasznie się muli i spalanie wbrew wszelkim prawom zamiast maleć to wzrasta i to drastycznie. Polecam wszystkim lubiącym jezdzić komfortowo i bezawaryjnie za niewielkie pieniążki. Honda z tym silnikiem to najekonomiczniejsze auto z tamtych lat. Demon przyspieszenia to to nie jest ale zadowolenie na stacji rekompensuje ten drobny braczek w zupełności. Zawsze można jeżdzić dynamicznie. spalanie wzrasta a Honda staje się Hondą. Cieszy możliwośc wyboru sposobu jazdy którego nie dają inne auta.