Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic VI Hatchback

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
7,3
Deklaracja producenta
7,5
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,0
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.0
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,4
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
8,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2

Lista raportów zużycia paliwa (584)

8,7
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
6,4
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
9,3
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
9,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
8,3
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
6,5
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Dziennik kosztów dla Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,50 zł
8,0
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
6,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Hondę mam od kwietnia 2010, zrobiłem osobiście niecałe 50 tysięcy kilometrów. Moje auto jest po modyfikacjach(cały wydech z kolektorem i dolot). W takiej konfiguracji jeździ bardzo dynamicznie,nie jeden mocniejszym i droższym autem już się naciął, a to tylko skromne 1.4 litra. Komfort jazdy jest słaby, głośność w kabinie akceptowalna do 110km/h, powyżej jest hałas w środku. Fotele średnio wygodne, siedzi się nisko. Pozycja prawie jak w aucie sportowym. To auto jest takie, że jedni będą je kochać a drudzy nienawidzić. I właśnie tego chciał producent! Civic jest po prostu autem z charakterem, o sportowym zacięciu. Idealny samochód do dynamicznej jazdy po mieście, dla młodego człowieka jak ja, wprost doskonały. A teraz o spalaniu. Po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zauważyłem kilka rzeczy: 1.silnik nienawidzi niskich obrotów, więcej pali jeśli zmieniacie biegi przy 3000 rpm niż 5000 rpm. Optymalna prędkość na trasie to 110km/h. 2.-Zrobiłem test, jeździłem jeden bak do 4 tys. obrotów, z szybkością 80-90. Spalił 6,8 l. -Po kolejnym tankowaniu jeździłem bardzo dynamicznie, kręcąc auto do 7000rpm(oczywiście na dobrze rozgrzanym silniku). Prędkość na trasie 105-120km/h. Dużo wyprzedzałem, rozpędzałem się zawsze dynamicznie. Ku mojemu zaskoczeniu spalanie wyniosło 6,4 l ! -Żeby uwiarygodnić pomiar, tankowałem paliwo na tej samej stacji, przy tym samym dystrybutorze. Dodam, że jeździłem tymi samymi drogami o podobnych godzinach. -Wniosek z tego taki-Honda to nie auto dla emeryta, silnik uwielbia kiedy się go wysoko kręci. 3.Nie sugerujcie się wskaźnikiem poziomu paliwa, jest on wielce niedokładny. 4.Najwięcej udało mi się spalić 7.7l/100km. Zima, 2-3 pasażerów na pokładzie, 20% miasto, 80% trasa.
7,9
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
7,0
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
to nie diesel, ale w mieście ma to swoje b. istotne plusy. Normalnie pali ok. 7.
7,6
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
W mieście trochę pali, ale w sumie to nie ma co liczyć że samochód będzie palić 5L przejeżdżając 5km w 30 minut. Tym bardziej mam wrażenie że za każdym razem kiedy odpalam samochód to znacznie ubywa paliwa. Na trasie turbo ekonomiczna. Kiedy jedzie żona(max 90km/h) spalanie jest na poziomie 6L/100km. Jak chcemy trochę podgonić, to trzeba silnik "trochę" pokręcić. Przy częstym wyprzedzaniu obroty sięgają 7tys to i palić też musi, ale i tak nie jest źle bo ok 7L.
Honda Civic VI Hatchback