Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Civic IX

Podsumowanie 354 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Civic IX
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
38,69 zł
37
7,4
44,24 zł
271
9,9
59,34 zł
11
Silniki Benzynowe Honda Civic IX
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
19,92 zł
2
9,3
28,84 zł
6
Silniki Diesla Honda Civic IX
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
4,8
29,50 zł
24
5,4
32,90 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (354)

7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,6
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,6
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,5
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
7,2
Honda Civic IX
Hatchback 5d Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Ciężko dokładnie określić ile to auto spali, zalezy to od wielu czynników- temperatury powietrza, ciśnienia w oponach, nastroju kierowcy, jakości paliwa etc. etc. Bajki producenta o spalaniu w mieście rzędu 7 l można sobie podarować. Przy pojemności 1.8 litra i wolnossącej jednostce, która budzi się powyżej 4 k obr/ minutę realne spalanie w mieście to 9-10 litrów. Na długich trasach potrafi być bardzo ekonomiczny. Jadąc z Polski do Chorwacji osiągnąłem wynik rzędu 6.5 litra/ 100 km przy prędkościach do 140 km/h na autostradzie oraz 100-110 km/h na drogach dojazdowych. Jeśli chce się poszaleć i deptać nie ma mowy o ekonomicznej jeździe i 8 l będzie absolutną normą. Silnik ma trochę mocy, ale niestety brakuje przyspieszenia powyżej 3 biegu więc trzeba mocno redukować. Owszem, nowoczesne turbokosiarki z momentem rzędu 200-250 nm przy niecałych 2k/ obr min będą bardziej elastyczne, ale na ciasnych zakrętach i przy dobrze zgranym kierowcy z samochodem mogą tylko wąhać spaliny z civika. Reasumując, auto nie dla każdego i na pewno nie dla osób, które nie akceptują kręcenia wysoko silnika.
Honda Civic IX