Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VII

Podsumowanie 664 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Accord VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
54,03 zł
272
9,5
56,49 zł
2
9,9
59,18 zł
76
9,6
57,19 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Accord VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Honda Accord VII
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
40,42 zł
150

Zużycie paliwa Honda Accord VII – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (664)

11,5
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Spalanie na benzynie może czasami przyprawić o zawrót głowy 14 litrów w mieście to nie problem do osiągnięcia. Z pomoca przychodzi dobra instalacja lpg która tnie koszty o połowe nie niszcząc tym samym wrażeń z jazdy. Części to już całkiem inna bajka oryginalne swoje kosztują - zamienni są tańsze i jest ich dość sporo jednak czasami lepiej zainwestować. Ogólnie głowa nie boli od samego spoglądania na ceny - póki co samochód i tak się nie psuje za bardzo więc nie mogę narzekać.
13,0
Honda Accord VII
Kombi 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Niestety tu Honda mnie zawiodła 13 litrów gazu w cyklu mieszanym to za dużo. Masa samochodu 1500kg i 155KM robi swoje. Wczesniej jeździłem Mitsubishi Galantem 2.5litra 170KM i palił mi dokładnie tyle samo... ale przyspieszał 0-100km/h w 8s a nie 11s jak Acord... Polecam zakup mocniejszej wersji, ciut większe spalanie ale dużo większy komfort jazdy.
12,1
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Instalacja dokładnie taka jak zalecana na forum accordklub. Spodziewałem się trochę mniejszych wartości ale jeżdżę raczej dynamicznie (ale bez szaleństwa). Na benzynie minimalne spalanie na trasie przy oszczędnej jeździe wyszło mi raz 7,7L, więc w porównaniu do LPG to różnica 24%. Raczej spora. Ale średnie spalanie (średnie wszechczasów)to 11,6L (co ciekawe zauważalnie więcej pali w okresie zimowym). Wynik zadowalający jeśli chodzi o całkowity koszt podróżowania. Instalacja zachowuje się przyzwoicie - ale to kwestia dobranych komponentów (a te z polecenia) oraz sprawdzonego zakładu montującego instalację. Jeśli chodzi o osiągi to nie jestem w stanie stwierdzić żadnej różnicy. Czasami mi się wydaje, że jest minimalnie słabiej ale zaraz przełączam na Pb, żeby sprawdzić - i teoria zazwyczaj upada. Po prostu - nie do wyczucia. Chyba dopiero hamownia by to wykazała. Ergo: jest super.
6,1
Honda Accord VII
Sedan 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
Mam to szczęście, że jeszcze nic nie naprawiałem przez 40.000km potwierdza się japońska technologia.
9,5
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Umiarkowane/wysokie. Koszt paliwa, ewentualne naprawy (bardzo rzadkie). Zawsze można robić na zamiennikach i tankować w marketach, ale to sie zemści. Poza tym chyba nie o to chodzi.
9,5
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V Type-S 190KM 140kW
Umiarkowane/wysokie. Koszt paliwa, ewentualne naprawy (bardzo rzadkie). Zawsze można robić na zamiennikach i tankować w marketach, ale to sie zemści. Poza tym chyba nie o to chodzi.
Dziennik kosztów dla Honda Accord VII
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
7,6
l/100km
10,4
l/100km
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
10,5
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
Instalacja polecana na Accord Klub Polska- wtryski hana blu, reduktor ACr250 i Stag 4+ pali tak ok 11,5 Lpg w jeżdzie tak 80% miasto, 20 % podmiejskimi trasami i tak jeżdżę raczej spokojnie na niższych obrotach, choć czasem lubię się ścignąć spod świateł, benzyny nie testowałem bo zaraz po zakupie zagazowałem w Przemyślu Hanke,
9,2
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
8,2
Honda Accord VII
Sedan 2.4 i-VTEC 16V 190KM 140kW
9,8
Honda Accord VII
Sedan 2.0 i-VTEC 16V 155KM 114kW
Zużycie paliwa w trasie i przy jeździe "emeryckiej" umiarkowane. Niestety w mieście (Warszawa, korki) jest już znacznie gorzej. Ogólnie olbrzymi rozrzut pomiędzy minimalnym a maksymalnym spalaniem, co mnie dość mocno zaskoczyło. Chyba 1,5 tony masy auta i brak szóstego biegu robią swoje. Z drugiej strony ceny przeglądów i części akceptowalne, no i w zasadzie nic się nie psuje! Przez 1,5 roku wydałem na przeglądy 5 letniego auta klasy średniej około 2 tysiące złotych a najblizszy przegląd najwcześniej za pół roku! Chyba jest dobrze... Z mankamentów wymieniłbym jeszcze delikatny lakier. Zdarzyło mi się gradobicie i nie wyglądało to dobrze (auto na szczęście ubezpieczone). Ale też po wizytach w myjniach autmatycznych czrny lakier nie wygląda najlepiej i wymagałby kompleksowego odświeżenia.
Honda Accord VII