Autkiem jeździłem przez 3 lata, głównie to były dobre dwujezdniowe trasy (górny śląsk), to poprostu typowy górnozakresowy motor hondy w dobrym tego słowa znaczeniu, jak jeździsz w zakresie na wyższym biegu od 2 do 3 tyś obrotów spalanie jest mniejsze, jeśli dynamika obrotów wędruje w wyższy ich zakres to i spalanie się zwiększa, ogólnie na początku byłem zaskoczony jakością wykończenia samochodu oraz spasowaniem (moja 1wsza honda accord), ale potem zauważyłem kilka ważnych mankamentów. Opony wydawały dziwny hałas, szybciej niż np. w Oplu ścierały się klocki (jeżdżę normalnie, bez szaleństw), duży poziom hałasu przy wyższych prędkościach na autostradzie (już od 140km/h w górę), kiepski dostęp do kufra, dziwnie wyskalowany poziom głośności w fabrycznym radiu, szarpnięcia na biegu jałowym podczas jazdy w korku (ponoć problem znany w tych hondach). Ogólnie polecam, mała tylko uwaga, jeśli nie masz w pobliżu dobrego warsztatu od japońców z dobrze zaopatrzonym magazynem części zamiennych to nie polecam:)bo w Aso jest drogo i często nieprofesjonalnie, Najważniejsza zaleta tego auta to bezawaryjność, tylko paliwo, płyny ustrojowe, klocki czy tarcze.