Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VII Kombi

on - zużycie paliwa dla silnika 2.2 i-CTDi 140KM 103kW (w l/100km)
Średnie zużycie
6,9
Deklaracja producenta
5,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
7,7
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
6.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
8.2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
5.9

Lista raportów zużycia paliwa (48)

7,5
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
6,7
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
7,3
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
7,2
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
accord kombi 2008, to znowu ja tylko chciałem dodać że ostatnio wymieniłem alternator na używkę za 90+robota bo rzęził i przy okazji akumulator bo był niedoładowany za 50zł używka, wlasnie dzisiaj przekroczyłem 183000mil (292000km), kolektor będzie do wymiany bo czuć spaliny, ale to bedzie 500zł. ciężko się rozstać z takim autem. tylne zaciski to standard korodują i zatrzymują klocek,więc czyszcze co 3-4miesiace(30minut roboty).
6,3
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
accord kombi 2008, zakupiona trzy lata temu z przebiegiem 135tys mil od drugiego wlaściciela, obecnie 177tys mil od roku więcej stoi bo mam inne autko ale szkoda sprzedawać, wymiana rurki od wtrysku asekuracyjnie wszystkie wraz z listwa (na używane koszt 50funta) i tyle przez dwa lata. model po 2006 był zmieniony/ ulepszony pod wieloma względami. przebieg 280tys km (tylko rzeczywiste) to niedużo dla tego auta. oleju nie bierze. autostrada 135-140 = 6.4l/100 , miasto ok 7,5-8l/100 , poza miastem to już zależy jak ciężka noga od 5,2l (udało mi się jadąc ok 80-90km/h) do 8-9 ciągle chcąc być na czele peletonu a jest czym pociągnąć.
5,5
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW

Usterki Honda Accord VII

Liczba wpisów: 39

Honda Accord VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

7,1
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
odwiedzam mechanika srednio 3 razy w roku na mniej lub bardziej zlozone naprawy i zostawiam mu srednio 1000-2000 na rzeczy, ktore nie powinny sie psuc - pomijam tu klocki, plyny czy gumy, bo to trzeba w kazdym aucie, ale jakies kolo pasowe od alternatora, ktore peklo na pol? ..gdzie nie ma tego nigdzie, bo to sie nie psuje? ...wiec niech sobie kazdy doda do auta, ktorym jezdzi niespodziewane wydatki, ktore go moga wciagnac na kilka dodatkowych tysi w skali roku - i znam ludzi, ktorzy chwala te silniki, ale znam tez wielu, ktorzy jak ja wpakowali sporo kasy na naprawy w nadziei, ze na tym sie skonczy i nie ma sensu sprzedawac samochodu, w ktory poszedl worek siana, ale kolejny kwartal pokazal, ze jeszcze to sie moze zepsuc a w kolenym roku jeszcze tamto - dawno temu z akcyza ten samochod kosztowal mnie prawie 50 tysi pln i mysle, ze kolejne 30 juz wlozylem w naprawy na przestrzeni tych 8 lat wiec rozkmincie sobie ten temat przed zakupem - ps - jezdze nia do dzis wiec jak ktos mi nie wierzy zapraszam do zakupu
6,7
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
jak na rozmiar auta i moc swietne apalanie. autostrada 140kmh - 6.2l, bardzo pakowny, bezawaryjny, aktualnie 280tys na liczniku
6,5
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
dużo palił w mieście ale okazało się że jest zapieczony jeden zacisk hamulcowy, po naprawie spadło do ok 6,8, największy zasięg na pełnym zbiorniku do zapalenia kontrolki 1050km, u mnie wysoka awaryjność poszło koło pasowe, kolektor, maglownica, sterownik zaworu, a teraz prawdopodobni czujnik wału przebieg 184000, tak że niska awaryjność to raczej przeszłość, wcześniej była nubira i poza rozrusznikiem 2 x przelatała 340000, pozdrawiam
6,9
Honda Accord VII
Kombi 2.2 i-CTDi 140KM 103kW
100% jazda po Warszawie to 7,2 - 7,7 l w zależności od pory roku. Tyle spaliłby benzynowy yaris więc bardzo dobrze.
Honda Accord VII Kombi