Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VI

Podsumowanie 487 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,16 zł
12
7,6
45,66 zł
1
9,4
56,44 zł
180
9,9
59,37 zł
52
9,9
59,26 zł
20
12,0
72,25 zł
11
10,1
60,75 zł
8
10,4
62,48 zł
8
8,2
49,26 zł
2
11,7
70,51 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,37 zł
1
10,4
32,28 zł
92
10,5
32,80 zł
36
10,6
33,11 zł
9
12,0
37,43 zł
3
11,5
35,77 zł
5
9,3
29,03 zł
3
12,7
39,51 zł
1
14,0
43,61 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,15 zł
8
6,3
38,19 zł
14

Zużycie paliwa Honda Accord VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (487)

11,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
W zależności od stylu jazdy spalanie waha się od 10 do 12l/100km, jazda w mieście na klimie 12-13l, maksymalnie na autostradzie przy 170km/h spaliła 14l. Spokojna jazda miasto/trasa 11,5l. Ceny części nie są strasznie drogie jak większość myśli, trzeba wczytać się w fora i dobrać odpowiednie zamienniki. Przykładowo sonda lambda polecana koszt ok 700zł, zamiennik (trzeba wtyczkę przełożyć) 170zł, sworznie dolne około 60zł, górne 50, końcówka drążka kierowniczego ok 80. Chyba wszystkie tulejki i sworznie w zawieszeniu są wymienne, nie jest to straszny wydatek. Przed zakupem koniecznie trzeba sprawdzić stan podwozia, mankament to progi, u mnie poleciały i sprzedałem problem
11,0
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Zależy co się zepsuje :) Ogólnie części do kilkunastoletniego saochodu są mniejsze niż do nowego także nie jest źle. Cena rozrządu to ok 500-600 zł
10,7
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
materiały eksploatacyjne w rozsądnych cenach. Instalacja LPG znacznie obniża koszty
10,7
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
materiały eksploatacyjne w rozsądnych cenach. Instalacja LPG znacznie obniża koszty
10,7
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
materiały eksploatacyjne w rozsądnych cenach. Instalacja LPG znacznie obniża koszty
9,5
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Jeżdżę przepisowo i ekonomicznie, co nie oznacza, że jedynym towarzyszem na drodze jest emeryt w Skodzie Fabii 1.0. Niezależnie od auta, trzeba po prostu myśleć i to myślenie przekłada się na eco-driving. Hamowanie silnikiem, wyczucie auta, umiejętne oszacowanie sytuacji na drodze (ile razy mam tak, że po dwóch minutach doganiam kogoś, kto mnie wyprzedzał, a tu za chwilę rondo, skrzyżowanie czy tir którego nie można wyprzedzić). Ostatnio z przejechanych 236 km wyszło mi 9.09 l/100 km gazu. Przy obecnych cenach gazu to jak za darmo. Rzecz jasna z klimą. Nie opłaca mi się jeździć komunikacją miejską do pracy z tego względu, bo wychodzi mi podobnie (wcześniej 120 zł za bilet + 50 zł karta miejska, teraz autem ok. 30 - 40 zł więcej). Tak w ogóle polecam kanał na YouTube - moto doradca, na kilku filmikach autor tłumaczy jak jeździć "dynamicznym eco - drivingiem", a co jak co, Waldek zna się na rzeczy. Polecam, bo to nie tylko pozwoli zaoszczędzić pieniądze, ale nauczy też większej kultury na drodze i zwiększy komfort i bezpieczeństwo podróżowania. Teraz, jako zarówno kierowca jak i obserwator tego, co się dzieje na drogach rozumiem, jak bezmyślne osoby czasami siadają za kółkiem. Ale sytuacja cały czas się poprawia, więc może za kilka lat będzie jeszcze lepiej.
11,6
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
Witam Poawiem tak: Autko mam praktycznie od roku (bez 19 dni). Kupiłem go za cenę 11k zł i nie żałuję decyzji. Przed zakupem mieszałem pomiedzy Seatem Toledo II oraz Skodą Octavią I. Jednak po przejechaniu kilkunastu kilometrów (w trakcie zakupu) stwierdziłem, że to jest właśnie to czego szukałem. Auto miało przy zakupie ~191k km, na ten moment ma ~215k km. Od tamtej pory wyregulowałem tylko gaz, wymieniłem rozrząd (koszt części + robocizna + OBOWIĄZKOWA jak na ten silnik regulacja zaworów = 650zł), oczywiście wszystkie niezbędne płyny i filtry, górny wahacz przód (część + robocizna = 175zł). Drobnych napraw nawet nie piszę, bo są to na tyle małe wydatki, że szkoda tylko opinie rozciągać. Poza tym wsiadam, leję i jeżdżę. Autko ma naprawdę świetną dynamikę. Kręci mnie, kiedy jakiś małolat swoim Bolidem Młodzieży Wiejskiej chce pokazać się swoją E46, a potem patrzę na jego minę, kiedy oddalam się w lusterku (dodam, że na LPG, bo na Pb to już nie wspomnę). Vtec naprawdę robi swoje po przekroczeniu 4000 rpm. Oczywiście jeśli będziemy dbać o silnik, wtedy i on odwdzięczy nam się dynamiką na autostradzie i przyzwoitym spalaniem.
10,5
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
przejechalem 120 tys i to prawie wylacznie na gazie, instalacja brc,spalanie nie jest moze rewelacyjne ale to gaz, w miescie 12 l, na trasie 10 l, mieszane 11 l
10,6
Honda Accord VI
Sedan 2.2 Type-R 212KM 156kW
Dojeżdżam 10km do miasta i 5-7 km po mieście. Czasem trochę jeżdżenia po mieście. Średnia 10,28 i nie chce być mniej. Skrajnie dynamicznie skończyło się na 17L. Minimum na autostradzie przy 110km ok 8-8,5L.
9,0
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Części nie są mocno drogie .Poza tym mało co tu się wymienia tylko podstawowe rzeczy klocki ,oleje itp.
Honda Accord VI