Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VI

Podsumowanie 487 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
49,04 zł
12
7,6
45,54 zł
1
9,4
56,30 zł
180
9,9
59,22 zł
52
9,9
59,12 zł
20
12,0
72,07 zł
11
10,1
60,60 zł
8
10,4
62,32 zł
8
8,2
49,14 zł
2
11,7
70,34 zł
16
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,8
27,45 zł
1
10,4
32,37 zł
92
10,5
32,90 zł
36
10,6
33,21 zł
9
12,0
37,54 zł
3
11,5
35,88 zł
5
9,3
29,12 zł
3
12,7
39,62 zł
1
14,0
43,74 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Honda Accord VI
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
39,55 zł
8
6,3
38,58 zł
14

Zużycie paliwa Honda Accord VI – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (487)

11,7
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
9,9
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
10,7
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
10,7
Honda Accord VI
Sedan 2.3 16V 154KM 113kW
Trasa autostradowa 140-160 km/h 12 l
10,0
Honda Accord VI
Hatchback 1.8 i 136KM 100kW
10,8
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Dziennik kosztów dla Honda Accord VI
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,8
l/100km
8,5
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
11,7
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
Mój egzemplarz jest wyjątkowo paliwożerny. Albo to ja mam tak ciężką nogę :) Spalanie benzyny na autostradzie przy utrzymywaniu max 140 km/h wychodzi równo 10 litrów i to jest OK, ale w mieście poniżej 15 nie chce zejść. Raz mi wyszło 18 - pojechałem do diagnosty, ale żadnego problemu nie znalazł. Chyba przesadzam z piłowaniem jej. Bak 50 litrów wystarcza na 300-400 km. Tak drogie auta trzeba gazować.
8,3
Honda Accord VI
Sedan 1.8 i 136KM 100kW
11,2
Honda Accord VI
Sedan 2.0 16V 147KM 108kW
Spalanie w mieście 13-14 litrów. Trasa 8,5
13,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
Honda Accord VI