Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VI Coupe

pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 200KM 147kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,7
Deklaracja producenta
10,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
11.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.8
lpg - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 24V 200KM 147kW (w l/100km)
Średnie zużycie
14,0
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
12,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
14.2
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
16.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
11.6

Lista raportów zużycia paliwa (21)

10,7
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koła 18"
12,1
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
12,7
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
15,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
13,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
10,8
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Mi pali 11,5-13l w mieście przy średniej i dużej dynamice. Trasa 9,5-10 przy 160km/h. Po założeniu LPG jest masakra 18,5l gazu i 1,5l benzyny bez większego względu na rodzaj trasy i styl jazdy, ale raport dam po 2 regulacji, zazwyczaj spada spalanie.
14,3
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Tak jak wspomnialem juz wyzej w auto wlozylem przez 3 lata pare stowek, nie pare tysiecy wiec oceniam na 5 gwiazdek
12,6
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
12,3
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
nie oszukujmy sie samochod wymaga grubszego portfela
13,2
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Mam w swojej Hani instalację LPG Prins i jestem z niej bardzo zadowolony. Autko chodzi wspaniale. Na kołach 235/40 18´ spala mi miedzy 12l a 15l. Spalanie 15 litrów osiągam w mieście na klimie przy ciężkiej nodze lub w trasie zamykając licznik. Spalanie 12 litrów odnotowałem raz gdy jechałem w trasie w nocy z prędkością 110km/h
Honda Accord VI Coupe