Szukaj

Raporty zużycia paliwa Honda Accord VI Coupe

Podsumowanie 45 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Honda Accord VI Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,8
58,49 zł
5
10,1
60,60 zł
8
11,7
70,34 zł
16
Silniki Benzynowe Honda Accord VI Coupe
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,8
33,74 zł
6
11,5
35,88 zł
5
14,0
43,74 zł
5

Lista raportów zużycia paliwa (45)

10,7
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koła 18"
12,1
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
9,3
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
12,7
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
15,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
10,7
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
13,0
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Koszty utrzymania w sporej części zależą od tego jakie auto kupimy. Jak zadbane to ograniczą się głównie do części eksploatacyjnych. Z dostępnością nie jest źle. Mimo że auto było oferowane głównie na rynek amerykański, większość części jest dostępnych bez problemu w ASO lub w zamiennikach. Ceny należą do średnich/umiarkowanych. Z silnikowych elementów to zdecydowanie najdroższy jest rozrząd. Przy jego wymianie, oprócz standardowych jego elementów mamy tez dość drogi hydrauliczny napinacz paska, którego dostępność jest dość ograniczona a cena wysoka. W ASO to ponad 800 zł. Jest też zamiennik dostępny za ok połowę tej kwoty. Wymieniać go musimy co drugą wymianę rozrządu. Do eksploatacji silnika dochodzi też regulacja luzu zaworowego o której już wyżej wspominałem, nie jest to skomplikowana operacja, ale jeśli auto ma założone LPG, to jest trochę roboty z dostaniem się pod pokrywy zaworów. Średnio kosztuje to 300-350 zł i robimy to raz na 15 tyś w autach z LPG. Ceny filtrów, olejów, świec, klocków i tarcz jak w innych samochodach. Przy co drugiej wymianie tarcz, zwłaszcza z tyłu warto zrobić także regeneracje zacisków bo zdarza się że przyblokowany potem tłoczek potrafi w efekcie pokrzywić nową tarczę. Drogi jest również serwis automatycznej skrzyni, czyli dynamiczna wymiana oleju. Robimy ją najlepiej co 50 tyś km lub 3-4 lata, kosztuje średnio ok 800-900 zł. Zawieszenie mamy wielowahaczowe ale wahacze są stalowe, z wymiennymi sworzniami co znacznie ogranicza koszty. Zawieszenie na dobrych komponentach (OEM lub CTR) potrafi wytrzymać sporo od wymiany do wymiany a koszt zamyka się w 1/3 ceny w porównaniu np do Audi. Spalanie to kwestia bardzo indywidualna. Ale jak na ta pojemność, automat i gabaryty auta jest nieźle. W moim przypadku PB wychodzi średnio 9/11/14 (trasa/mieszane/miasto) a LPG średnio 11/13/16. Więc naprawdę przyzwoicie. Jest to oczywiście mocno uśrednione ale mniej więcej tak to wygląda.
10,3
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Auto w moim posiadaniu 6 lat, Gaz BRC sequent 24, wręcz bezobsługowa instalacja gazowa (Na corocznych przeglądach poza wymianą filtrów nie ma potrzeby korekt) Minimalnie w trasie 8l, maksymalnie około 11-12 (jazda autostradą), w mieście z korkami wychodzi około 12-13. Jak na 147KM uważam że to super wynik :)
10,8
Honda Accord VI
Coupe 3.0 V6 24V 200KM 147kW
Mi pali 11,5-13l w mieście przy średniej i dużej dynamice. Trasa 9,5-10 przy 160km/h. Po założeniu LPG jest masakra 18,5l gazu i 1,5l benzyny bez większego względu na rodzaj trasy i styl jazdy, ale raport dam po 2 regulacji, zazwyczaj spada spalanie.
10,0
Honda Accord VI
Coupe 2.0 i 16V 147KM 108kW
Auto ma zrobione 280000tyś km, na gazie koło 40tyś km ja zrobiłem około 15tyś km. Auto przy normalnej jeździe, raczej lekka noga (utrzymuje go między 2.5 a 4 tyś ob) ale bez ecodrajvingu 80% poza miejski 20% miasto pali lato 9,8 zima 10.2l na 100km. Wygodne, duże, fajne bezawaryjne auto. Wynik spalania uważam za bardzo dobry patrzą na klasę auta jego gabaryty i moc.
Honda Accord VI Coupe