Szukaj

Najnowsze raporty Honda

5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
6,7
Honda HR-V II
SUV Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Samochód bardzo fajny,mam go 4 lata i ma przejechane 85tys km.Jedyna usterka to skraplacz klimatyzacji,który został wymieniony na gwarancji.Samochod daje dużo frajdy z jazdy,jest szybki i nie brakuje mocy,średnie spalanie u mnie z całego przebiegu 85 tys to 6,9l.Jezeli chodzi o wady:przestarzałe multimedia ,nie działa android auto,natomiast przez bluetooth radio gra bardzo ładnie ,dźwięk jest OK,na plus odtwarzacz CD.Dla mnie nie wygodny fotel kierowcy,trochę wąski i wstawka że skóry trochę mnie uwiera,głosnosc podczas przyspieszania ,ale tu też są sportowe wydechy więc chyba tak ma być.... dźwięk silnika przyjemny. Ogólnie auto bardzo funkcjonalne i nie załuje zakupu.
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
9,6
Honda FR-V
Minivan 1.7 i 16V 125KM 92kW
Jak na pojemność 1.7 pali bardzo dużo. Nie ma ani zrywu ani nie wciska w fotel. Takie toczydło miejskie które bardzo lubi olej. Mimo remontu silnika i uszczelnień przy ok 130tys km problem poboru oleju 1-1.5l/1000km dalej istniał. Co ciekawe przy mega ekonomicznej miejskiej jeździe,gdzie nie wykorzystywano zalet vtec nie wziął grama oleju..
7,6
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Jak na tak duży samochód spalanie jest naprawdę niskie. Na autostradzie pali wiadomo więcej ale nigdy nie przekroczyłem 10 l na 100.
10,1
Honda CR-V V
SUV 1.5 VTEC TURBO 193KM 142kW
Samochod ma 40.000km przebiegu. Nie wiem panowie I panie jak wy jezdzicie ale ja mam spalanie na poziomie 10 l nawet jak sie staram delikatnie jechac
7,3
Honda Accord VIII
Sedan 2.0 VTEC 156KM 115kW
Większość to dystans po 2x600km ciegiem co 2 tyg od spalanie zawsze miedzy 6,7-7,4 od 200tys km 200km/h max 7,8
14,4
Honda Accord VIII
Kombi 2.4 VTEC 201KM 148kW
I narazie nie chce zejść niżej, wyskakuje uboga mieszanka, zawory po regulacji. Zeobiona mapa. Możw na przeglądzie gazownik coś wymyśli. Opcja wymiana wtrysków staga na baracude?
6,6
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jezda po mieście i do pracy 10km w tym 12km beż zatrzymania 6.7 l, trasa 240km drogami krajowymi 5,7l