Szukaj

Najnowsze raporty Honda

7,6
Honda CR-V VI
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Podczas uzywania auta w mieście i na krótkich trasach (do 100km) jeśli nie jeździ się drogami ekspresowymi i autostradami spalanie bardzo zadowalające przy normalnej jeździe - 6,5l latem, ok 8l zima Niestety używanie samochodu na drogach ekspresowych czy autostradach wiąże się ze spalaniem ok 9-10l Jednorazowo starając się wykręcić najniższy możliwy wynik - muskając tylko gaz, jadąc w niedzielę o 20:30 z minimalnym ruchem, wykorzystując do każdego zwalniania tylko rekuperacje, nie dotykając chyba ani razu pedału hamulca z odcinka 15km udało mi się wykręcić 2,3l/100km Podczas wyjazdu do Luksemburga średnie spalanie na niemieckich autostradach wyszło 12,2l z całej 1350km trasy. Pomiędzy tankowaniami które musiały być co 350km bo na tyle starczał pełny bak raz zanotowałem 14,4l\100km z ok 300km odcinka pomiędzy tankowaniami. Podsumowując - auto które w miejskich korkach, na wiejskich drogach i przejażdżkach nie przekraczających 70km/h jest niewiarygodnie oszczędne niestety nie nadaje się do dynamicznej jazdy nie tylko po przez spalanie ale zbyt mały bak paliwa.
5,1
Honda HR-V III
SUV Facelifting 1.5 i-MMD 131KM 96kW
Mam HR-V po faceliftingu od 1 października 2024 (modelowo 2025, pierwszy rzut na PL). Do tej pory przejechałem 5k i cóż mogę powiedzieć: - poprawione wygłuszenie - ale przy 140 na dłuższej trasie może dokuczać; - poprawione wykończenie i wszystkie klikalne guziki - z przyjemnością klika się wszystko od klimatyzacji i podgrzewania; - przyoszczędzili na wypełnianiu baku paliwa (ta pianka co miała być na całym baku jest może na połowie) - po pełnym zatankowaniu, przy trybie EV na parkingu słychać jak chlupie paliwo; - nagrzewa się bardzo szybko, odmraża szyby piorunem; - ekran bardzo responsywny i bez zacinania (CarPlay bezprzewodowy chodzi bardzo dobrze); - spalanie: miasto 4-5l max; ekspresówka przy tempomacie na 120 - 6.5 do 7.5; autostrada przy tempomacie 140: 8.5l max; - bardzo przyjemnie prowadzi się na zakrętach ale należy pamiętać, że nie jest to sedan/hatchback - trochę się wychyla; - magic seat to game changer - idźcie do salonu i się sami przekonajcie, że wejdzie tam komoda i rower w poprzek; - bardzo jasne, adaptacyjne światła full LED (drogowe działają w blokach i z wyprzedzeniem wyłaczają się, żeby nie oślepiać aut jadących przed nami ani tych z przeciwka a cały czas oświetlają pobocze); - bak tylko 40l więc dłuższa trasa to tankowanie po kilka razy; - kamera do adaptacyjnego tempomatu ma bardzo szeroki kąt widzenia i na lewych łukach potrafi uznać, że auto jadące prawym pasem (eksperesówka/autostrada) jedzie naszym pasem i zwalnia auto; - bardzo dużo miejsca na kolana na tylnej kanapie ale raczej dla 2 osób a nie 3; - polecam dopłacić do wersji środkowej (czujniki martwego pola w lusterkach, elektryczna klapa, grzane fotele+kierownica itd.) - przy upuście w salonie żal byłoby nie skorzystać; - inaczej rozwiązany układ hybrydowy - pierwszeństwo ma zawsze EV (o ile jest naładowana), a silnik spalinowy przy spokojnej jeździe pełni wyłącznie rolę generatora dla EV. Ogólnie - jestem bardzo zadowolony, auto bardziej na miasto ale w trasie w ogóle nie męczy. Lepiej wygłuszone od poprzednika, zdecydowanie bardziej przestronne niż porównywane przed zakupem mazda cx-30 i toyota C-HR. Jakość, przedłużona gwarancja i niskie koszty eksploatacji + bardzo mała utrata wartości.
7,0
Honda Civic VII
Sedan 1.6 i 16V 110KM 81kW
Auto potrafi być oszczędne, dla mnie te wyniki są jak najbardziej satysfakcjonujące. Zaskakuje spalanie przy prędkościach autostradowych 140 km/h - ok. 7,0 l/100km przy utrzymywaniu przez silnik dość wysokich obrotów, ok. 4000/min
5,8
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Z tempomatem na dystansach 30 km 5,8 spalania bez problemu, w jeździe po mieście podchodzi pod 7 nawet, długa trasa z tempomatem najniżej miałem 4,8 natomiast jeżeli chodzi o mniej ekonomiczną jazdę a bardziej dynamiczną i brawurową to nawet do 8 potrafi podejść.
12,0
Honda Odyssey IV
Minivan 3.5 V6 252KM 185kW
mam ja w gazie, ale wczesniej jedzilem kilka lat na benzynie. moje spalanie oparte na emeryckim jezdzeniu 80km/h przy minimalnym deptaniu na hamulec w trasie, no a w miescie, wiadomo tam juz nie zdziałasz cudów
15,0
Honda Odyssey IV
Minivan 3.5 V6 252KM 185kW
auto mało awaryjne, bardzo praktyczne i obszerne. jezdze jak emeryt, optimum ekonomii przy 80km/h na ekspresowce max 100km/h, po przekroczeniu 100 zaczyna sie zjawisko tornada w baku, ze wzgledu na małą opływowość kształtu i ciężki zad. Z wad konstrukcyjnych to ma słabe przeguby no i po 10 latach delikatnie ruda sie zaczyna pojawiać tu i tam, a reszta zależy od utrzymania i serwisowania, generalnie wdzięczna bryka.
8,4
Liczba komentarzy: 1
Honda ZR-V
Crossover 2.0 i-MMD Hybrid 184KM 135kW
Trasa poza miejska prędkość 120-130 warunki nasze zimowe czyli przymrozki spalanie podnosi się nie zależnie czy (miasto-poza) o 1-1.5 l , wyniosło aż 9.7 średnie. Spalanie miejskie zima 6,5-7,5 l prędkości miejskie. Tyle pali to cudo techniki
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
6,1
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.4 i 83KM 61kW
miasto średnio 6,5-7 za to wioski przy prędkościach 60-100 da się zrobić 5,5 trasa przy 120-6,3 więcej nie polecam bo w tedy apetyt na paliwo się zwiększa a komfort przy wyższych prędkościach się pogarsza
6,8
Honda CR-V V
SUV 2.0 i-MMD 184KM 135kW
Generalnie w lecie spalanie kręci się w okolicach 6 a w zimie 7. (8 nigdy nie przekroczyło). Przy bardzo oszczędnej jeździe da się zrobić 5 z kawałkiem. Komputer o 0.3 do 0.5 zaniża.