Szukaj

Raporty zużycia paliwa FSO Polonez

Podsumowanie 1225 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe FSO Polonez
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,82 zł
66
9,9
59,25 zł
56
8,9
53,53 zł
3
9,8
58,82 zł
13
10,2
61,12 zł
1
8,9
53,55 zł
11
9,0
54,08 zł
4
9,6
57,81 zł
160
9,3
55,48 zł
90
8,5
51,19 zł
12
9,1
54,37 zł
77
9,6
57,60 zł
85
9,4
56,46 zł
9
10,4
62,52 zł
15
9,1
54,53 zł
1
10,3
61,48 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe FSO Polonez
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
31,49 zł
20
9,9
30,94 zł
68
10,4
32,40 zł
7
10,7
33,22 zł
10
10,4
32,44 zł
3
11,8
36,68 zł
7
11,6
36,29 zł
3
10,5
32,60 zł
156
10,4
32,40 zł
103
10,3
32,10 zł
11
10,0
31,08 zł
90
10,7
33,49 zł
73
10,0
31,16 zł
8
10,9
34,00 zł
4
10,9
33,93 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla FSO Polonez
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
45,12 zł
10
6,5
39,36 zł
38
15,7
95,41 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (1225)

12,7
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
W ziemie spore spalanie, latem troszke lepiej. Ogolnie pali dosc sporo, w miescie przy w miare spokojnej jezdzie okolo 13 litrow gazu na 100km.
10,5
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
8,9
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
7,3
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
10,1
FSO Polonez
Caro 1.5 75KM 55kW
10,0
FSO Polonez
Atu 1.6 GL 87KM 64kW
Apetyt na paliwo rownowaza smieszne ceny czesci zamiennych, kosztuja grosze, mozna je kupic w kazdej wiosce.
8,0
FSO Polonez
Caro Plus 1.4 103KM 76kW
Zdecydowanie najmocniejsza kategoria tego samochodu. W tym miejscu 5 z ! (wykrzyknikiem). Ceny utrzymania samochodu są śmieszne. Każda naprawa nie jest problemem. Droższe są ceny części do silnika, który niewątpliwie jest najmocniejszym elementem samochodu. Dobre spalanie. jak na te lata 6.5 litra na setkę, to wynik godny uwagi. Przy dobrej instalacji gazowej spala 9, a przy spokojnej jeździe 8,5 jest realne. Mówię o instalacji 2 generacji, bez oszczędzania na siłę i wypalania zaworów. Do zestawienia podałem ilości benzyny W razie pytań konrad9911@gazeta.pl
10,2
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
W ZASADZIE MIĘDZY DOBRZE A DOSKONALE. EGZEMPLARZ, KTÓRY UŻYTKUJĘ JEST [POZA DROBIAZGAMI TYPU PKNIĘTY FOTEL KIEROWCY ( POSPAWANY) ORAZ ZAWIAS KLAPY BAGAŻNIKA ] BEZAWARYJNY. CZĘŚCI W ZAWIESZENIACH TYPU KOŃCÓWKI POLECAM WYŁACZNIE FABRYCZNE ( NP. KOŃCÓWKA DRĄŻKA MAX.45 ZŁ). PRZEDNIE ZAWIESZENIE DO PIERWSZEJ INGERENCJI PRZEJECHAŁO 145 TYS.KM. POTEM ZAŁOŻYŁEM CZĘŚCI RZEMIEŚLNICZE I PO 30 TYS. KM BYŁEM Z POWROTEM W WARSZTACIE. POWRÓCIŁEM DO FABRYCZNYCH.
6,4
FSO Polonez
Hatchback 1.5 i 75KM 55kW
spalnie w miescie ok 10 trasa gdzies ok 7.8 litrow naprawde malo a nie oszczedzalem go
9,9
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
FSO Polonez