Szukaj

Raporty zużycia paliwa FSO Polonez

Podsumowanie 1225 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe FSO Polonez
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,1
48,85 zł
66
9,9
59,29 zł
56
8,9
53,56 zł
3
9,8
58,85 zł
13
10,2
61,16 zł
1
8,9
53,58 zł
11
9,0
54,11 zł
4
9,6
57,84 zł
160
9,3
55,52 zł
90
8,5
51,22 zł
12
9,1
54,40 zł
77
9,6
57,63 zł
85
9,4
56,50 zł
9
10,4
62,56 zł
15
9,1
54,56 zł
1
10,3
61,52 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe FSO Polonez
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,1
31,44 zł
20
9,9
30,88 zł
68
10,4
32,35 zł
7
10,7
33,17 zł
10
10,4
32,39 zł
3
11,8
36,62 zł
7
11,6
36,23 zł
3
10,5
32,55 zł
156
10,4
32,35 zł
103
10,3
32,05 zł
11
10,0
31,02 zł
90
10,7
33,44 zł
73
10,0
31,11 zł
8
10,9
33,95 zł
4
10,9
33,87 zł
4
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla FSO Polonez
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,4
45,15 zł
10
6,5
39,38 zł
38
15,7
95,48 zł
2

Lista raportów zużycia paliwa (1225)

11,2
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
9,0
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
10 litrów w miescie przy raczej normalnej jezdzie
10,3
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
10,4
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
miasto 10,5- 13 gazu zależy ile się w korkach stoi trasa do 100km/h 8-9 lit.gazu powyżej 100km/h powyżej 10
10,0
FSO Polonez
Caro 1.6 76KM 56kW
9,6
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Na gazie doskonale, na benzynie mało opłacalne.
Dziennik kosztów dla FSO Polonez
Średni koszt przejechania 100 km
37,50 zł
8,9
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
10,8
FSO Polonez
Caro Plus 1.6 GSi 84KM 62kW
zużycie LPG: miasto-13 do 14 litrów,miasto z przyczepą- 18 litrów:(, trasa (ekonomicznie)-9.5-10 litrów. Instalacja bez kontrolera sondy lambda i silniczka krokowego na przewodzie pomiędzy parownikiem a mieszalnikiem.W drugim Poldku jest ten układ i trasa wychodzi tak samo. Czy komuś dało coś zamontowanie takiego układu? Ogólnie poldek jest wygodny, dobrze trzyma się na na zakrętach jadąc na 4ce. Klapa trzeszczy. Wspomaganie pierwsza klasa, silnik lubi puszczać na uszczelce pod głowicą ale remont jest tani:uszczelka głowicy 25 pln, uszczelka kolektora zasilania 9 pln. Ogólnie auto na trasy , miasto lepiej przemierzać czymś innym:)
11,2
FSO Polonez
Atu 1.6 76KM 56kW
...no cóź jak by nie LPG, to bym pozbył się tego auta. W miście (Łódź) spala bez korków ok.11-11,5l/LPG w trasie V= 80-100km/h od 8,5 do 9,5 l.LPG. Max. spalił mi ok.14l/LPG (zima + duże korki) Koszt jazdy tym autem na LPG przy obecnych cenach paliw wynosi mnie tyle jak bym jeździł dieslem, który spala ok. 7 l ON/100km. Części bardzo tanie, naprawiam sam. OCENA:[4]
12,5
FSO Polonez
Caro 1.6 87KM 64kW
12,2
FSO Polonez
Atu Plus 1.6 GLi 76KM 56kW
Witam. Dziwnie pozytywne komentarze wyczytuje co do tego silnika 1.6GLI 76km. Z tego co mi wiadomo to w 1997r tez byly te silniki a nie od 1998r. :/ Moj jest z 97r. Auto nie nalezy do oszczednych a wrecz odwrotnie. Ten slinik na jednopunkcie to chyba sie nie udal pod wzgledem spalania na lpg i pewnie benzynie. No wiec na lpg najmniejsze spalanie jakie udalo mi sie uzyzkac to 11.8-trasa. miasto -12.5 nawet do 13-13,5 w zime. srednie misto i trasa wychodzi mi 12.3. Musze tez podkreslic ze jakosc gazu tez ma duzy wplyw nieraz bywa roznica siegajaca ok. 1L. Powiem jeszcze ze probowalem roznych sposobow aby jak najmniej spalil i nic z tego doszedlem do wniosku czy jade powyzej 100km/h czy 90 tyle samo pali. Badz w miescie czy agresywnie czy wolno tak samo. Jak dla mnie na to auto to troche za duzo.Pozatym czesci sa bardzo i to bardzo tanie.Pozatym go lubie i mam do niego wielki sentyment.Jedyne co mnie boli to ze cale to fso upadlo i koniec. Wystraczy sobie pomyslec ze skoda czy inna marka ktora zaczynala podobnie jak fso potrafila tak sie rozwinac i produkowac naprawde ladne samochody od np. skody 105 ,120, favorit itd. az po octavie badz superb przeciez to wielka przepasc co bylo kiedys a jest teraz. Dlaczego Fso sie tak nie rozwinelo od poczciwych 125p, polonezow itp. do naprawde ekstra wygladajcych i wyposazonych modeli... Tylko pomazyc. A przy tym bysmy jako kraj posiadali swoja marke ktora by sie stopniowo rozwijala.ahhhh jak mozna bylo do tego doprowadzic.Gdybym posiadal ogromny majatek to bym zainwestowal w odbudowe tego co bylo kiedys i moglo sie rozwijac o ile bylo by to mozliwe.Po prostu zal ze mozna tak wszystko zmarnowac kawal polskiej motoryzacji.Ahhh duzo by pisac.
FSO Polonez