Szukaj

Raporty zużycia paliwa FSO Polonez Hatchback

Podsumowanie 98 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe FSO Polonez Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,6
57,48 zł
14
8,9
53,56 zł
3
9,8
58,85 zł
13
9,9
59,62 zł
16
10,3
61,52 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe FSO Polonez Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
27,96 zł
18
10,4
32,35 zł
7
10,7
33,17 zł
10
10,4
32,39 zł
3
10,7
33,43 zł
6
11,0
34,26 zł
2
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla FSO Polonez Hatchback
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,2
50,03 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (98)

10,2
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
samochód bardzo nieekonomiczny,
10,3
FSO Polonez
Hatchback 1.5 AB 82KM 60kW
Na podstawie wieloletniej praktyki i uczciwie: nie znam samochodu benzynowego, ważącego ponad 1100kg i palącego mniej niż 12l na mieście.
9,2
FSO Polonez
Hatchback 1.6 87KM 64kW
z gazem jest ciezko, rozne stacje maja roznie ustawione pompy i roznie naleja do zbiornika, ma tez wplyw temp. ost przy mrozie -15 nalano mi tyle, ze przysiadlem, no ale przy nastepnym tankowaniu spalanie wyszlo 6,1 ; czyli wczesniej duuuzo wiecej bylo. pali jak kazde inne auto, silnik poj. 1600 wezmie swoje, czy to polonez, czy ford czy inne wynalazki, a w miescie to juz w ogole, elektroniczne sterowanie ssania itp.
9,6
FSO Polonez
Hatchback 1.5 AB 82KM 60kW
13,5
FSO Polonez
Hatchback 1.6 GL 87KM 64kW
przy silniku 1,6 ciężko zejść poniżej 10 litrów. ja miałem LPG i w mieście brał 15 litrów. między bajki należy włożyć opowieść o małych kosztach związanych z poldkiem, chyba że ktoś lubi części ze szrotu i godziny w garażu. do starszych typów hamulców et caetera nie da się już kupić porządnych części. a generalnie części do poloneza nie są dobrej jakości, co powoduje że koszt serwisowania tej machiny nie są mniejsze niż koszta serwisowania czegokolwiek niemieckiego.
11,5
FSO Polonez
Hatchback 1.5 GL 82KM 60kW
10,2
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
no to tu leży... co prawda jeszcze rok i dwa lata temu po mieście się zadowalał max 11 l gazu... na trasie z pełnym załadnukiem spalanie 7,2-7,8.... rekord w gęstej mgle lecz z deptanie bo sporo wyprzedzania 6,2 gazu teraz coś się skopało i na trasie osiaga jeszcze poniżej 9... lecz po mieście potrafi wyżłopać nawet 24l !! (przyznam że oszczędny nie jestem lecz tyle nie było jeszcze nigdy) ale wcześniej było świetnie ze spalaniem to i teraz będzie się dało coś z tym zrobić ogólnie dobrze (a i potrafi spalić wszystko... rozupszczalnik, ropę... co się wleje to pojedzie :D choć odradzam testować bo później trzeba trochę czyścić gaźnik)
12,1
FSO Polonez
Hatchback 1.5 AB 82KM 60kW
Silnik niby 82KM ale gdzie to nie wiem. Jak na moj gust to takie 50KM. BARDZO istotne jest wyregulowanie ganika - nie tylko wolnych obrotow ale takze mieszanki paliwa. Zabojcze dla niego jest jezdzenie w zimie na krotkie trasy - niestety trzeba jakies 3 minuty jezdzic na ssaniu, a to powoduje ze w baku robi sie wir... niestety w obecnych czasach (2009) ciezko juz o czesci, a samochod coraz czesciej ma awarie rzadkich podzespolow i trudno je zdobyc, nawet na allegro. Uzywam do jazdy codziennej glownie po miescie, ale niestety przyznac trzeba ze to nie jest ekonomiczny samochod. Znaczenie ma takze ´efekt psychologiczny´: maly bak i spalanie 11l/100km powoduja, ze czesto odwiedza sie stacje paliw. Miesieczne utrzymanie przy jezdzie srednio 1100km/miesiac to 600PLN wraz z czesciami - zawsze sie cos zepsuje :) Auto polecam ludziom, ktorzy chcieli by zapoznac sie z silnikami i ich naprawa - wszystko jest proste, jest wiele publikacji i ksiazek o naprawach.
10,2
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
8,6
FSO Polonez
Hatchback 1.5 75KM 55kW
Według mnie to dobry wynik auto bez awaryjne zawsze gotowe do drogi przeważnie utrzymuje się na średnim spalaniu nie większym niż 7.5l/100km także jest ok.
FSO Polonez Hatchback