Szukaj

Zużycie paliwa Ford Tourneo Courier – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Tourneo Courier

9,3
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochodem zrobiłem 8k km, automat, od początku problem z tylnymi hamulcami których Ford nie umie naprawić, jazda powyżej 140km/h to jakiś dramat - pali wtedy 14l/100, hałas w kabinie ciężko wytrzymać. Duża buda, samochód w ogole nie jest aerodynamiczny i szybko wytraca prędkość - po puszczeniu gazu ma się wrażenie jakbym jechał elektrykiem z odzyskiem energii. Jeżdżąc delikatnie po mieście bez przekraczania 3k obrotów da rade zrobić te 7,5/100 ale u mnie średnia w mieście 8,5 a na autostradzie 11/100. Bardzo dużo pali do tego mały zbiornik paliwa i w efekcie na pełnym zbiorniku można przejechać 400-450 km. Olej 0W20, wymiana oleju w serwisie Ford BIG Gdańsk 890 zł. Całkiem dobra cena, za wymianę oleju w BMW biorą 2 razy tyle. Do jazdy po mieście w automacie całkiem przyjemne autko, w trasy zdecydowanie się nie nadaje w mojej opinii.
9,3
Ford Tourneo Courier II
Van 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Samochodem zrobiłem 8k km, automat, od początku problem z tylnymi hamulcami których Ford nie umie naprawić, jazda powyżej 140km/h to jakiś dramat - pali wtedy 14l/100, hałas w kabinie ciężko wytrzymać. Duża buda, samochód w ogole nie jest aerodynamiczny i szybko wytraca prędkość - po puszczeniu gazu ma się wrażenie jakbym jechał elektrykiem z odzyskiem energii. Jeżdżąc delikatnie po mieście bez przekraczania 3k obrotów da rade zrobić te 7,5/100 ale u mnie średnia w mieście 8,5 a na autostradzie 11/100. Bardzo dużo pali do tego mały zbiornik paliwa i w efekcie na pełnym zbiorniku można przejechać 400-450 km. Olej 0W20, wymiana oleju w serwisie Ford BIG Gdańsk 890 zł. Całkiem dobra cena, za wymianę oleju w BMW biorą 2 razy tyle. Do jazdy po mieście w automacie całkiem przyjemne autko, w trasy zdecydowanie się nie nadaje w mojej opinii.
6,3
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Silnik 1.0 Ecoboost, dokładnie model Transit Courier (nie mogłem dodać wyników spalania dla tamtego modelu). Mały w miarę ekonomiczny. Średnie spalanie przy jeździe po aglomeracji Katowickiej to 6,2l/100km. W trasie spalanie przy prędkościach autostradowych na podobnym poziomie ok. 5,8l/100. Osiągnięcie wyniku katalogowego jest możliwe ale trzeba mieć wybitnie delikatną nogę. 4,8l/100 uzyskałem jadąc z Krakowa przez Olkusz za tirem :D czyli względnie stała prędkość i brak przyspieszeń :D. Przy obciążonym samochodzie miło zaskakuje że spalanie wzrasta nieznacznie czego nie spodziewałem się po tak małym silniku benzynowym. W ogóle dynamika tego silnika zwłaszcza w dolnych zakresach przypomina nieco diesla :P
5,3
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan 1.5 TDCi 75KM 55kW
Kupiłem 3tyg temu, testuje... średnie spalane w aglomeracji śląskiej 5 do 5,5 litra (jazda średnio dynamiczna), jeżeli się chce trochę dynamiczniej max 6.5l/100, trasa 110km/h 4,3l, 130km/h 5,3. Na tempomacie więc na pewno można by zejść ze spalaniem jeżeli jeździlibyśmy zgodnie z zasadami ecodrivingu. Testy na oponach zimowych i na dotarciu :-) (o ile takie istnieje). Zmieniam po 2 tyś olej i opony na letnie. zamieszczę pełniejszy opis ponieważ na dzień dzisiejszy ze względu na mały przebieg 500km od nowości nie jest on miarodajny. Pozdrawiam.
8,5
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan 1.5 TDCi 95KM 70kW
Pali dość sporo. W mieście potrafi spalić mniej niż na trasie, z powodu zbyt słabej mocy, jadąc choć trochę załadowanym lub trochę szybciej, spalanie mocno wzrasta. Duże przekłamanie na komputerze. Jemu zawsze wychodzi 5,6 l/100km, nieważne jak się jeździ. Ja sprawdzam z tankować, ile wlałem i ile przejechałem i średnia w cyklu mieszanym to 7,5 l/100km. W mieście to około 7l/100km, w trasie 8-11l/100km w zależności od prędkości załadunku i warunków, maks to tak 11l.
7,8
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan 1.5 TDCi 75KM 55kW
Wskazania komputera mocno rozbiegają się wyliczeniami z tankowania. Komputer mocno zaniża około 1,5 litra dla średniego spalania. Przy małych prędkościach spalanie akceptowalne, choć nie małe. W przypadku obciążenia niestety mocno rośnie, a to samochód raczej do pracy i przewożenia ładunków, niż tylko przemieszczania się tu wychodzi to bardzo słabo.
Dziennik kosztów dla Ford Tourneo Courier
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,9
l/100km
Zobacz dzienniki
7,4
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
bardzo fajne autko w środku bagażnik bardzo duży silnik za słaby 43 tyś km zaczyna mi się pocić olejem spalanie normalna prędkość miasto autostrada 7,4 moja stara astra H 1.6 2006 roku pali miej niż ten ekologiczny ekonomiczny silnik forda i silnik nie cieknie
6,3
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Przy prędkościach do 110 km/h średnie spalanie z tankowania to 6,2-6,3l pod warunkiem nie wciskania pedału gazu do samej podłogi przy każdym ruszaniu ale z normalna dynamiką, tak żeby nie być zawalidrogą. W korzystnych warunkach może z dwa razu udało mi się zejść do wyniku 5,9l/100. Uwaga: komputer przekłamuje średnio 0,5l/100km
8,0
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Ogólnie przyjemny pojazd do jazdy po mieście. Niestety eco driving tym pojazdem można uprawiać z dużej górki. Jeżeli podczas jazdy wiatr wieje w innym kierunku niż w tył samochodu to efekty spalania są bardzo szybko widoczne. Pojemność silnika 1.0 pomimo turbinki i 100 koników, jednak nie jest oszczędna.
7,7
Ford Tourneo Courier I
Mikrovan 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Informacje producenta mocno zaniżone Auto ma przebieg dopiero 2000 km według serwisu powinien się ułożyć ,ale nie wiadomo ile to ma trwać. Biorąc pod uwagę styl jazdy zdecydowanie spokojny nie wyglada to ciekawie . Poza spalaniem bardzo fajne auto pojemne zawieszenie bardzo precyzyjne i komfortowe
Ford Tourneo Courier