Szukaj

Zużycie paliwa Ford Puma – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Ford Puma

8,0
Ford Puma II
Crossover ST 1.5 EcoBoost 200KM 147kW
Forda Pumę ST mam od roku, przejechałem ponad 30 000 km. Spalanie ustabilizowało mi się na poziomie 8l/100 km i jeśli tej wartości nie przekroczę uważam tydzień za spokojny ;) Bywało, że średnie spalanie wskazywało wartość 9,5l, ale był to wynik bardziej dynamicznego poruszania się po drodze. A poruszam się głównie drogami ekspresowymi i bocznymi, totalnie nie wiem jak spalanie wypada w mieście. Zdarzyło mi się kilka razy zrobić próbę na zmniejszenie spalania - tempomat ustawiony na 100 km/h, droga ekspresowa. Wynik oscylował gdzieś w okolicach 6-6,5l/100 km, ale niebezpieczeństwo zaśnięcia jest tak wysokie, że można sprowadzić niebezpieczeństwo na siebie i innych użytkowników drogi ;)
7,9
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Bałem się że puma będzie mocno paliwożerna bo tak mnie straszyli znajomi i nawet jeden mechanik. Tym czasem jestem mile zaskoczony. moja dynamika jazdy jest umiarkowana. Gdy stosuję się do ecodrivingu w trasie wzięła mi ostatnio tylko 5,8 l na 100km (dluga kreta trasa 600km prędkości 80-100km/h). Puma to auto sportowe i jak sie depnie potrafi zjesc znacznie wiecej, szczegolnie w miescie. Jadac spokojnie co jest trudne w tym samochodzie w miescie spala mi średnio ok 9l (100% jazdy miasto wojewodzkie)
7,8
Ford Puma I
Coupe 1.4 16V 90KM 66kW
Na trasie jadąc 100 i trzymając obroty deko poniżej 3000rpm wychodzi 6. Normalnie jeżdżąc 50/50 miasto trasa 7-7,5. Najwięcej zimą zjada w mieście 10. Może spalała by mniej, ale seryjne 195/50 R15 na to mu nie pozwalają, aczkolwiek świetnie dają bezpieczne odczucie jazdy samochodem jak po szynach. W aucie zakochuje się każdy kto choć raz dozna przyjemności pokierowania nim. Świetnie wygłuszone wnętrze, przejrzystość widzenia zza kierownicy i bardzo sprawnie działające ogrzewanie są wielkimi plusami auta. Z minusów jest tylko i wyłącznie korodujące podwozie i nadkola. Receptą na to są chlapacze, w które auto nie zostało wyposażone. Polecam :)
8,0
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Posiadam autko już od 2 lat autko niezawodne mój egzemplarz nie jest awaryjny jestem bardzo zadowolony z posiadania pumy klei się drogi no 125KM robi swoje;)Rozważającym zakup tego auta proponuję przemyśleć jednak zakup ponieważ ma też i wady należy pamiętać że puma to sportowe auto więc w mieście lubi zjeść paliwa zawieszenie jest według mnie bardzo twarde (akurat mi się podoba)co do hamulców ja odrazu wstawiłem zestaw brembo i nie żałuje no i najważniejsza kwestia auto 1.7 125KM ma definitywnie zbyt słabe sprzęgło co do mocy co skutkuje szybszym zużyciem tego elementu(sprzęgło LUK to koszt około 1200pln)podsumowując polecam autko daje wiele frajdy z jazdy jeżeli trafi się zadbany egzemplarz nie katowany z niewytłuczonym zawieszeniem z całą pewnością dostarczać będzie wspaniałych doznań.Pozdrawiam
4,6
Ford Puma II
Crossover 1.5 EcoBlue 120KM 88kW
Moja puma jest z 2021, także jest chyba błąd na stronie w rocznikach diesla. Spalanie ze stary stopem wychodzi 4,6, tak zrobił poprzedni właściciel (średnie spalanie). U mnie wychodzi z dystrybutora jakieś 4,8 jednak ja wykorzystuję pumę na dojazdy do pracy (70km po esce i autostradzie) i prędkości około 120km/h
6,3
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost mHEV 155KM 114kW
Realne średnie spalanie z 10 000 km wyszło 6.8 l/100km, głownie trasy 120 kmh, mierzone przy dystrybutorze. Komputer czasami zaniża a czasami zawyża o ok. 0.1-0.5 l/100km (ogólnie całkiem dokładny jest komputer). W mieście na krótkim dystansie potrafi spalić 10 l/100km. Trasa 1800 km do Holandii i z powrotem jadąc zgodnie z limitami prędkości (130 kmh na autobanach) wyszło 6.0 l/100 km. Rezerwa zapala się przy ok 3.5L paliwa pozostałego w baku.
4,5
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Puma ecobost 1,0 silnik 125 wg mnie ten wskaźnik zaniża wyniki pomiar wg korka wykazuje zużycie o około 0,2L/100km większe. Na autostradzie wskaźnik pokazał 4,3L. Po mieście odcinki po 25 Km wychodzi mi 4,6. Pomiar wg starej metody na zbiornik po korek wychodzi jakieś 4,8L.
4,4
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Auto nowe, kupione w maju br., wersja Titanium, zmieniłem od razu opony na całoroczne Pirelli All Season Plus (215/55r17 98W), obecnie jest 9300 km, spalanie średnie zresetowałem przy odbiorze z salonu i do teraz mam 5,2l/100km, rozpoczęło się od 4,2l i stopniowo rosło, jazda głównie miasto (aglomeracja śląska), tylko w weekendy dalsze podróże. Czasami włączam program EKO, ale przeważnie jeżdżę na NORMAL. System S&S zawsze wyłączam. Paliwo Shell FuelSave 95.
6,1
Ford Puma II
Crossover 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Zatankowane PB 98 Ultimate: 4.8 L ekonomiczna jazda po gorach bez klimy przy malym ruchu - trasa Szczawnica - Krakow 5.8 L - przy spokojnej jezdzie 4 os. + klima, mieszanej 10 % miasto/20% autostrada/70% droga podmiejska ze srednia 55 km/h 6.3 L - srednie od poczatku ( ok 2 000 km)- mysle ze jak silnik sie ulozy + ja troszke lepiej go wyczuje te wartosci bede zauwazalnie nizsze. autostrada srednia ok 120-130 z klima w 2 osoby ok. 6 L 8-9 L - W miescie z klima po Krakowie w korkach.
10,8
Ford Puma I
Coupe 1.7 i 16V 125KM 92kW
Tak jak sam samochód jest bardzo fajny, zwinny i zadziorny, tak z samej 2 letniej instalacji STAGa nie jestem już aż tak zadowolony. Pomijając przerywanie na niskich obrotach (Zmiana cewki, kabli i świec nie pomaga). Niestety jest dosyć gazożerny. Wynika to też prawdopodobnie przez problem ze skaczącymi obrotami do 3 tyś na zimnym silniku i zawiechach na 1.5 tyś po wciśnięciu sprzęgła. Części tanie, psują się pierdoły, które dosyć wkurzają przy użytkowaniu.
Ford Puma