Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Probe II

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 24V 162KM 119kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,4
Deklaracja producenta
10,1
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.2
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.5 V6 24V 162KM 119kW (w l/100km)
Średnie zużycie
11,8
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
10.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
15.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
9.0

Lista raportów zużycia paliwa (10)

11,7
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
10,7
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Stary już egzemplarz tego pięknego samochodu (koniec 94´), kupiłem za grosze gdy miał 250 tys. na liczniku. Pojazd jest eksploatowany jako studencka maszyna do przyjemnego przemieszczania się, więc utrzymywana jest niewielkim budżetem i przejeżdża niewielkie dystanse. Mimo wieku i przebiegu silnik chodzi sprawnie, zawieszenie nie sprawia problemu, a przeglądy okresowe przechodzi bez większego problemu. Spalanie jest po części wynikiem nieprzywiązywania wagi do oszczędnej jazdy (Spalanie minimalne też zarejestrowane było przy dość agresywnej jeździe na trasie) - na pewno osoba spokojna mogłaby jeszcze wycisnąć trochę ekonomii z tego silnika. Pojazd (mój egzemplarz nie był tuningowany) pracuje cicho, nabierając pięknego brzmienia powyżej 3 tys. obrotów. Podsumowując - samochód sprawdza się najlepiej na dłuższych odcinkach, gdzie płynność jazdy, wyciszenie i przyczepność bije na głowę każdy inny samochód w podobnym przedziale wieku i ceny. W mieście wygodna jest duża elastyczność silnika Dodatkowym bonusem jest wygląd - inni kierowcy ustępują drogi na trasie, a w mieście wygląda po prostu pięknie tocząc się wieczorami po ulicach.
12,8
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Niestety trafiłem na bardzo słaby zakład montujący LPG. Na tę chwilę jestem po 18 regulacji instalacji i nadal są jakieś niedociągnięcia. Na początku samochód spalał ponad 21 litrów LPG na setkę i szarpał, po kilku regulacjach szarpał już tylko na zimnym silniku ale przy obrotach powyżej 4000 zachowywał się zupełnie jak po odcięciu dopływu paliwa, później zubożono mieszankę do tego stopnia, że gasł podczas ruszania jeszcze na parkingu lub podczas dojeżdżania do skrzyżowań, obroty cały czas szaleją, nawet na postoju. Już udało im się ustawić mieszankę na tyle, że spalanie spadło do od 11 do 14,5l ale nadal jak nie wrażenie odcięcia na niektórych biegach, to szarpanie lub skoki obrotów. Gdyby nie to, że wydałem na sekwencję 2600zł to już zmieniłbym serwis ale tu niby mam gwarancję, więc męczę temat nadal. W poprzednim Probe 2,0l zakładałem instalację LPG w innym mieście i przez 4 lata nawet nie zagladałem do filtra, już po wstępnej regulacji miałem rewelacyjne spalanie na poziomie 10,5l i moc niezmienną do tej na benzynie. Tym razem byłem lokalnym patriotom, posłuchałem "ekspertów" i mam za swoje. Pozdrawiam
11,3
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Jeżeli szanujesz swój samochód i stosujesz eko-driving to na mieście spalanie na gazie może ci wynieść 11 litrów.
12,5
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
12,0
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
10,3
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
12,2
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Myślałem, że niewyrobie na paliwo, ale nie pali zbyt dużo!!!!!!! Ale jak się przydusi to potrafi nawet 20l!!! nie psuje się!!!! POLECAM
10,7
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
4,4
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
mietek
Ford Probe II