Szukaj

Raporty zużycia paliwa Ford Probe II

Podsumowanie 162 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Ford Probe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
55,36 zł
52
9,5
56,70 zł
4
11,6
69,42 zł
71
Silniki Benzynowe Ford Probe II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,7
33,36 zł
15
11,8
36,72 zł
6
11,7
36,52 zł
14

Lista raportów zużycia paliwa (162)

9,7
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Po półtorej roku jazdy na co dzień mogę śmiało powiedzieć że w mieście absolutne minimum to 9l, przy normalnej jeździe będzie to ok 10, a w przypadku ciężkiej nogi, ciągłych miedzygazów przy redukcji itp spalanie potrafi wejść w pułap 12l. Stosunkowo dobrze samochód radzi sobie za to w trasie ponieważ średnie spalanie przy 3.5-4k obrotów to nieco ponad 7l
11,3
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
10,5
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Części są drogie, teraz jeżdżę Chryslerem i jest ponad 2x tańszy w utrzymaniu, a to amerykaniec i niektórzy mówią że drogi... Niektórych części już po prostu już brak w sklepach i trzeba szukać po szrotach.
11,7
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
11,0
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Bardzo duże koszty utrzymania z powodu ciągłych awarii związanych ze skrzynia biegów, instalacja gazową i zawieszeniem.
10,7
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 162KM 119kW
Stary już egzemplarz tego pięknego samochodu (koniec 94´), kupiłem za grosze gdy miał 250 tys. na liczniku. Pojazd jest eksploatowany jako studencka maszyna do przyjemnego przemieszczania się, więc utrzymywana jest niewielkim budżetem i przejeżdża niewielkie dystanse. Mimo wieku i przebiegu silnik chodzi sprawnie, zawieszenie nie sprawia problemu, a przeglądy okresowe przechodzi bez większego problemu. Spalanie jest po części wynikiem nieprzywiązywania wagi do oszczędnej jazdy (Spalanie minimalne też zarejestrowane było przy dość agresywnej jeździe na trasie) - na pewno osoba spokojna mogłaby jeszcze wycisnąć trochę ekonomii z tego silnika. Pojazd (mój egzemplarz nie był tuningowany) pracuje cicho, nabierając pięknego brzmienia powyżej 3 tys. obrotów. Podsumowując - samochód sprawdza się najlepiej na dłuższych odcinkach, gdzie płynność jazdy, wyciszenie i przyczepność bije na głowę każdy inny samochód w podobnym przedziale wieku i ceny. W mieście wygodna jest duża elastyczność silnika Dodatkowym bonusem jest wygląd - inni kierowcy ustępują drogi na trasie, a w mieście wygląda po prostu pięknie tocząc się wieczorami po ulicach.
9,2
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
11,3
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
ekonomicznosć adekwatna do wielkosci i stanu silnika. Da sie przeżyć.
10,1
Ford Probe II
Coupe 2.0 16V 115KM 85kW
Samochód przy dobrze wyregulowanym gazie i nie specjalnie lekka noga spalał nieco poniżej 10L w trasie nie przekraczając 130km/h wiza 8L z czego bylem bardzo zadowolony . Wiadomo jak sie podkłada to i pali... przykład.. pierwszy śnieg trochę ciężka noga i spalanie LPG rzędu 13,7Litra :D ale to już skrajność :D przy suchym asfalcie i takiej jeździe spalał 12l także całkiem przyzwoity wynik :)
11,8
Ford Probe II
Coupe 2.5 V6 24V 163KM 120kW
Ford Probe II